جو داخلی مرغوب و ممتاز ازکیفیت ممتازی نسبت به محصولات وارداتی برخوردار است . قیمت خرید جو داخلی به سبب کیفیت بالای این محصول نسبت به جو وارداتی در اغلب موارد گران قیمت تر است . با خرید محصول ممتاز و با کیفیت می توانید جیره ای مقوی و مغذی را برای دام و طیور خود فراهم اورید . استفاده از جو یکدست و مرغوب داخلی که از قیمت مناسبی نیز برخوردار باشد سبب می شود تا شرایط رشد و تولید مناسبی برای دام فراهم شود و در کنار خواص بی نظیر جو در جیره ، صرفه جویی در هزینه ها نیز اتفاق بیفتد .

جو داخلی ممتاز و درجه یک داخلی توسط کشاورزان فعال در تمامی استانهای کشور ما کشت و تولید می شود . بازرگانی یکتا دانه پاساد ضمن ارتباط مستقیم با کشاورزان و تولید کنندگان جو داخلی ، در هر شهر و استان باکیفیت ترین انواع جو را برای شما تامین و به هر نقطه ار کشور ارسال می نماید .
جو مرغوب داخلی را می توانید از طریق واحد فروش ثبت سفارش نمایید . به منظور جلب اعتماد شما مشتریان گرامی و راحتی خاطر امکان خرید حضوری جو فراهم و مقدور می باشد . بازرگانی یکتا دانه پاساد جهت جلوگیری از هدر رفت وقت و سرمایه شما عزیزان نیز زیرساخت های مناسب را جهت خرید اینترنتی و تلفنی جو فراهم اورده است .

جو داخلی تامین شده توسط بازرگانی یکتا دانه پاساد از کیفیت عالی و مرغوبی برخوردار است و می توانید همه روزه نسبت به خرید و ثبت سفارش محصول اقدام نمایید . جو مرغوب داخلی تولیدی شهرهای مختلف از جمله جو کرمانشاه ، جو همدان و جو اردبیل و آذربایجان را می توانید با بهترین قیمت روز و کیفیت ممتاز ، همه روزه بدون واسطه و مستقیم از بازرگانی ما خریداری نمایید .

برترین های امروز : قیمت امروز جو داخلی

قیمت خرید جو داخلی از کشاورزان

کشاورزان ایرانی در استانهای مختلف کشور در زمینه تولید جو مرغوب داخلی فعالیت دارند . جو داخلی مرغوبی که بتواند از کیفیت ممتازی برخوردار باشد و از قیمت معقول و مناسبی نیز برخوردار باشد .
اگر چه در سالهای اخیر قیمت جو با شیب بالایی در حال افزایش بوده است اما هنوز هم استفاده از این محصول مرغوب در جیره مورد تایید دامداران و دامپروران می باشد .
استفاده از جحو در جیره از زمانهای دور در بین دامداران ایرانی رایج بوده است و تا به امروز هم از این محصول در تغذیه روزانه دام های سبک و سنگین و شیری و پروار استفاده می شود .
مرغوب بودن محصول و قیمت ارزان دو مورد مهم از ویژگی هایی است که در هنگام خرید همواره مورد تایید خریداران می باشد .

جو ایرانی که توسط بازرگانی یکتا دانه پاساد ارائه می شود این دو فاکتور مهم را با خود دارد .
جو داخلی هم از کیفیت مرغوبی برخوردار است و هم از قیمت معقول و به صرفه ای برخودار می باشد .
برای خرید جو ممتاز با قیمت روز ارزان باید به یک مرکز معتبر مراجعه نمایید تا بتوانید محصول ممتاز را با قیمت ارزان خریداری نمایید .
خرید مستقیم محصول از کشاورز و تولیدکننده راهکاری مناسب برای کاهش هزینه های جاری خرید جیره می باشد .
بازرگانی یکتا دانه پاساد همواره در تلاش برای عرضه مستقیم و بدون واسطه جو تامین شده توسط کشاورز می باشد .
مجموعه ما همواره با کیفیت ترین انواع جو تولیدی شهرها و استانهای سراسر کشور را بدون واسطه و مستقیم برای تمامی مشتریان خود به سراسر کشور ارسال می نماید .
شما می توانید برای دریافت لیست قیمت روز با واحد فروش بازرگانی یکتا دانه پاساد در ارتباط باشید .

پیش بینی قیمت جو

قیمت جو در بازار در فصول مختلف سال متفاوت است . پیش بینی قیمت جو در بازار بر اساس نیاز بازار و موجودی محصول انجام می شود . جو با توجه به اینکه از طریق واردات نیز تامین می شود قیمت محصول بر اساس میزان واردات نیز انجام می گیرد . از طرفی نیز نوسانات بازار ارز و نرخ روزان ارز نیز می تواند تا حدودی بر قیمت جو وارداتی تاثیرگذار باشد .
به طور کلی می توان گفت که مهمترین عامل در تعیین نرخ روز جو در بازار کیفیت محصول می باشد .
محصولات با کیفیت بالا که ویژگی های ظاهری مشخصی هم دارند از قیمت بالاتری برخوردار هستند .
از مهمترین ویژگی های جو ممتاز می توان به این موارد اشاره داشت :

  1. محصول یکدست
  2. فاقد دانه شکسته و خرد شده
  3. دانه های تپل و درشت
  4. فاقد سنگریزه و خاک و …
  5. رنگ طبیعی

شما می توانید با دقت در این ویژگی ها محصول مناسب و با کیفیت را از نمونه جوهای بی کیفیت تشخص دهید و جو ممتاز را خریداری نمایید .
عوامل مختلفی در قیمت روز جو دخالت دارند که در این میان می توان به این موارد اشاره داشت :

  1. کیفیت جو
  2. نوع جو
  3. وارداتی یا داخلی بودن
  4. نوسانات بازار
  5. میزان خرید محصول
  6. خرید مستقیم و بدون واسطه

هر کدام از عوامل ذکر شده بر قیمت روز جو دخالت دارند و می توانید با در نظرگرفتن عوامل ذکر شده محصول ممتاز را می توانید خریداری نمایید .

تازه های امروز : جو داخلی کرمانشاه

قیمت تضمینی جو در سال 1402

قیمت تضمینی جو مرغوب داخلی و وارداتی امسال را می توانید همه روزه از طریق بازرگانی یکتا دانه پاساد دریافت نمایید .
بازرگانی یکتا دانه پاساد مرکز معتبر تامین جو ممتاز داخلی و وارداتی می باشد که قیمت استثنایی و تضمینی را با کیفیت درجه یک بر عهده دارد .

تمامی مراکز پرورش دام و طیور در سراسر کشور می توانند جو مرغوب و ممتاز را از طریق بازرگانی یکتا دانه پاساد تامین و خریداری نمایید .
همکاران ما در واحد فروش اماده عقد قرارداد و ثبت سفارش روزانه به شما عزیزان می باشند .

قیمت خرید جو دولتی

قیمت روز خرید جو داخلی و دولتی و بازار آزاد را می توانید همه روزه از طریق واحد فروش بازرگانی یکتا دانه پاساد دریافت نمایید .
برای اطلاع از نرخ روز انواع جو وارداتی و داخلی در بازار کشور می توانید از طریق شماره تماس های موجود در سایت شرکت بازرگانی یکتا دانه پاساد با واحد فروش ما در ارتباط باشید .

تلفن تماس واحد فروش :

044-33656942
09126891426
09197234229
09101865586

کانال اطلاع رسانی و اعلام قیمت در تلگرام :                 t.me/pasadtrade

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *