ذرت از نهاده های دامی ممتاز و پرطرفدار در بین دامداران و دامپروارن می باشد . خرید ذرت و استفاده از این محصول در جیره غذایی روزانه انواع دام و طیور می تواند خواص بسیاری را به همراه داشته باشد . ذرت‌در جیره غذایی دام ها به دو دسته تقسیم می شود : 1. ذرت دانه ای 2. ذرت علوفه ای . بازار خرید ذرت علوفه ای مخصوص دام می باشد . ذرت علوفه ای برخلاف ذرت دانه ای که در تغذیه دام و طیور قابل استفاده است و غذای مشترک دام و طیور می باشد ، ذرت علوقه ای فقط در جیره دامی کاربرد دارد . به عنوان علوفه دامی در تغذیه روزانه قابل استفاده است .
استفاده از این محصول می توان در کنار تامین جیره غذایی مقوی و متنوع خواص بسیار مفیدی را برای دام های مختلف شیری و گوشتی به همراه داشته باشد .

قیمت روز ذرت علوفه ای در بازار خوراک دام و طیور در مراکز فروش خوراک دام با توجه به کیفیت محصول و نوع بسته بندی یا فله ای بودن ان می تواند متفاوت باشد . محصول با کیفیت مرغوب و ممتاز با قیمت بالاتری به فروش می رسد و محصولات با کیفیت پایین نیز از قیمت پایین تری برخوردار هستند . شما می توانید با خرید محصول درجه یک به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده یا کشاورز ، ذرت علوفه ای را در کیفیت تضمینی و قیمت های مناسب و ارزانتر خریداری نمایید .
به منظور رفاه حال شما خریداران ذرت علوفه ای ممتاز با قیمت کشاورز و کیفیت تضمین شده توسط بازرگانی یکتا دانه پاساد برای تمامی خریداران از سراسر کشور تامین و ارسال می گردد .
همه روزه امکان ثبت سفارش این محصول ممتاز و درجه یک برای تمامی خریداران مقدور می باشد .

مزایای استفاده از ذرت‌علوفه ای در جیره دام گوشتی

دام های گوشتی و پروار برای اینکه رشد مناسبی داشته باشند و وزن گیری خوبی داشته باشند باید از جیره غذایی مناسب و با کیفیت استفاده نمایند . مهمترین عامل در پرورش دام گوشتی تامین جیره غذایی و خوراک مقوی و متنوع است .
جیره غذایی با کیفیت از ویژگی های خاصی باید برخوردار باشد تا بتواند تاثیرات شکفت انگیری را داشته باشد و به رشد بهتر بدن کمک نماید .
خوراکی در تغذیه روزانه دام باید استفاده شود که متناسب با نیاز بدن آن باشد .
محصول باید بتواند نیاز روزانه بدن به مواد مورد نیاز رشد و پرورش بهتر را به خوبی تامین نماید .
به طور کلی می توان جیره خوب و با کیفیت را با این ویژگی ها شناخت :

  1. از مواد اولیه با کیفیت تولید شده باشد .
  2. ارزش غذایی بالایی داشته باشد .
  3. ترکیبات مقوی و مغذی بسیاری داشته باشد .
  4. از ترکیبات متنوع و مقوی برخوردار باشد .
  5. به افزایش اشتها در دام کمک نماید.
  6. محصول خوش خوراک باشد .
  7. فراوانی مناسبی در بازار داشته باشد .
  8. استفاده از آن در جیره آسان و راحت باشد .
  9. قیمت مناسب و به صرفه ای را در بازار داشته باشد .

محصولی با این ویژگی ها می تواند در رشد بهتر بدن دام بسیار تاثیرگذار باشد .

ذرت علوفه ای که توسط بازرگانی یکتا دانه پاساد ارائه می شود در جیره دام های گوشتی بسیار مفید خواهد بود .
این محصول با افزایش اشتها در دام و ایجاد تنوع در جیره سبب می شود تا وزن گیر بدن دام در مدت زمان کوتاهی و با بهترین کیفیت انجام شود .
همه روزه می توانید محصول با کیفیت و ممتاز را از طریق واحد بازرگانی یکتا دانه پاساد ثبت سفارش نمایید.

مزایای استفاده از ذرت‌علوفه ای در جیره دام شیری

دام های شیری به منظور تولید محصول مرغوب و با کیفیت به یک جیره غذایی با کیفیت مرغوب نیاز دارند تا بتواند نیاز بدن به مواد مورد نیاز جهت تولید محصول مرغوب را تامین نماید .
ذرت علوفه ای در جیره دام های شیرده نیز بسیار مفید خواهد بود و می تواند در افزایش تولید شیر و ارتقای کیفیت شیر تولیدی به دام ها کمک نماید .

بدن برای تولید محصول با کیفیت به انرژی و پروتئین و چربی و مواد و املاح معدنی و فیبر و … نیاز دارد که ذرت علوفه ای از این مواد برخوردار است .
ذرت علوفه ای ممتاز و مرغوب می تواند نیاز بدن را به خوبی تامین نماید و در افزایش تولید شیر و ارتقای کیفیت شیر تولیدی تاثیرات بسیار خوبی را به همراه داشته باشد .
با کیفیت ترین انواع ذرت علوفه ای دامی مرغوب و ممتاز را می توانید همه روزه از طریق واحد فروش بازرگانی معتبر یکتا دانه خریداری نمایید .

بازار خرید ذرت علوفه ای

بازرگانی یکتا دانه پاساد از مراکز معتبر و فعال در بازار خرید ذرت علوفه ای ممتاز و درجه یک می باشد .
این بازرگانی ذرت علوفه ای تولیدی سراسر کشور را با بهترین کیفیت و قیمت کشاورز برای شما خریداران ارسال می نماید .

جهت اطلاع از قیمت روز خرید و ثبت سفارش می توانید همه روزه از طریق شماره تماس های موجود در سایت شرکت با بخش فروش بازرگانی در ارتباط باشید .

تلفن تماس واحد فروش :

044-33656942
09126891426
09197234229
09101865586

کانال اطلاع رسانی و اعلام قیمت در تلگرام :                 t.me/pasadtrade

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *