جو دامی روس و جو دامی اوکراین از کشورهای روسیه و اوکراین به مقصد بنادر مختلف کشورمان بارگیری می شوند و پس از تخلیه در بنادر به طور مستقیم و بدون واسطه توسط بازرگانی پاساد تجارت در اختیار دامدارن ، مشتریان شرکت و شرکت های فعال در زمینه پخش خوراک دام وطیور در سراسر کشور قرار داده می شود .
برای اطلاع از قیمت روز جو دامی روس و اوکراین و خرید جو و حتی عقد قرارداد با بازرگانی پاساد تجارت با کارشناسان ما در بخش فروش در ارتباط باشید .

تفاوت بین جوروس و اوکراین

شاید مقایسه این دو نوع از جو با یکدیگر کار مناسبی نباشد چرا که هر دو نوع از جو که توسط بازرگانی ما به فروش می رسد دارای کیفیتی مرغوب و درجه یک است که مستقیم از بنادر برای شما ارسال می رسد .
بخش زیادی از قیمت انواع خوراک و نهاره های دامی بر اساس کیفیت آن تعیین می شود .
جو با کیفیتی که از طریق بازرگانی ما به فروش می رسد چون مستقیم و بدون دخالت واسطه در اختیار شما خریداران قرار می گیرد قیمت ارزان و مناسبی دارد .
قیمت جو وارداتی اوکراین کمی از جو وارداتی روس بیشتر است .
اما با وجود این توضیحات ذکر این نکته برای تصمیم گیری جهت خرید بهتر شما عزیزان خالی از لطف نمی تواند باشد که با وجود اینکه برخی از خریداران خرید هردو نوع جو را برای مصرف دام و طیور می پسندند اما با این وجود درصد زیادی از خریداران ، جو روس را بیشتر برای استفاده در تغذیه دام های خود مناسب میدانند .
تقاضا و خرید برای جو دامی روس بیشتر است .

خرید جو ، گندم . ذرت دامی

قیمت روز جو دامی روس و اوکراین

برای عقد قرارداد ، همکاری ، اطلاع از قیمت روز ، نوع و کیفیت جو وارداتی توسط بازرگانی پاساد تجارت با ما در ارتباط باشید .
راه های ارتباطی با ما

1-      ارتباط با واحد فروش از طریق شماره تماس های موجود در سایت شرکت(کلیک کنید)
2-      عضویت در کانال رسمی تلگرامی شرکت به نشانی (pasadtrade@)

تلفن تماس واحد فروش :

044-33656942
09126891426
09197234229
09101865586

کانال اطلاع رسانی و اعلام قیمت در تلگرام :                 t.me/pasadtrade

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *