مراکز خرید کنجاله زیتون در گیلان کدامند ؟ قیمت امروز کنجاله زیتون خوراک دام و طیور را از کجا به دست آوریم ؟ فواید استفاده از کنجاله زیتون در خوراک دام و طیور چیست ؟ آنالیز کنجاله زیتون چگونه است ؟

کنجاله زیتون مقوی برای دام و طیور

کنجاله زیتون بعد از استخراج روغن دانه های زیتون به دست می آید . قیمت ارزان کنجاله زیتون نسبت به بسیار از خوراک دام و طیور و آنالیز قوی آن سبب شده تا استفاده از این کنجاله در چند سال تاخیر بیشتر شود و بسیاری از دامداران  و مرغداران برای رشد بهتر ، سریعتر دام و طیور و افزایش کمی و کیفی محصولات تولیدی خود ، از این نوع کنجاله استفاده نمایند .

آنالیز قوی کنجاله زیتون

بر اساس آزمایشات صورت گرفته درصد پروتئین موجود در کنجاله زیتون نزیک به عدد 10 می باشد . همچنین این نوع کنجاله دارای چربی ، ویتامین ، آنتی اکسیدان ، الیاف ، رطوبت و انرژی است . این محصول را می توان به عنوان جایگزین ذرت استفاده نمود.
این کنجاله بسیار خوش خوراک است و سریع در بدن جذب می شود .

مراکز خرید کنجاله زیتون

شرکت بازرگانی پاساد تجارت از جمله مجموعه های فعال کشوراست که به صورت تخصصی در زمینه ی تامین کنجاله زیتون دامداری ها و مرغداری ها و شرکت های پخش خوراک دام و طیور فعال در سراسر کشور است .
مجموعه ما کنجاله زیتون را با قیمت درب کارخانه و بسیار ارزانتر از بازار و با کیفیت درجه یک و مورد پسند مشتریان خود به سراسر کشور ارسال می نماید . 

قیمت امروز کنجاله زیتون خوراک دام و طیور

برای دریافت قیمت روز کنجاله زیتون بارگیری از گیلان و دیگر استانهای کشور با کارشناسان ما از طریق شماره تماس های موجود در سایت شرکت در ارتباط باشید.
عضو کانال تلگرامی ما با نشانی pasadtrade@ شوید تا از لیست محصولات و قیمت روز آن با خبر شوید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *