خرید کنجاله درجه یک و درجه دو از بازرگانی پاساد تجارت

کنجاله سویا پلت ارژانتین در دونوع درجه 1 و درجه 2 بارگیری و به دست مصرف کنندگان می‌رسد. فروش ویژه کنجاله سویا پلت آرژانتین درجه یک در بازرگانی یکتا دانه پاساد با قیمت بسایر ارازن همه روزه ثبت سفارش می شود .

کنجاله سویا یکی از پرطرفدارین نوع کنجاله است که در جیره غذایی دام و طیور مورد استفاده قرار می‌گیرد و همان گونه که در مقاله های قبلی در سایت توضیح دادیم که این محصول به دلیلی دارا بودن مواد پروتئینی و تامین بخش زیادی از پروتئین مورد نیاز دام و همپنین نداشتن جایگزین مناسب ، بسیار خرید و فروش پررونقی دارد.

سایر کنجاله ها و مواد مورد استفاده در جیره غذایی دام و طیور دارای محدودیت هایی برای مصرف هستند و به عنوان جایگزینی برای کنجاله سویا نمیتوان مورد استفاده قرار داد .

انواع کنجاله سویا

کنجاله سویا بعد از روغنکشی دانه های روغنی سویا به دست می‌آید و ازروشهای مختلفی برای تولید آن استفاده می‌شود . در مقاله های قبلی در سایت به صورت کامل به این موضوع پرداخته شده است ولی برای عزیزانی که تازه به جمع ما اضافه شده اند باید بگوییم که هرچه روغن موجود در کنجاله بعد از روغنکشی از دانه بیشتر باشد ، خواص آن برای مصرف دام و طیور بیشتر است .

کنجاله سویا به دو نوع داخلی و خارجی تقسیم بندی می‌شود .
کنجاله خاوردشت، کنجاله کلهر،کنجاله اتکا،کنجاله گلبهارو کنجاله نابدانه از نمونه های داخلی کنجاله سویا محسوب می‌شوند .
کنجاله‌وارداتی هم از کشورهایی مانند آرژانتین ، برزیل برای مصرف از طریق بنادر وارد کشور می‌گردد.

کیفیت کنجاله سویا

کنجاله سویایی که توسط شرکت بازرگانی پاساد تجارت برای مشتریان عزیز بارگیری می‌شود درجه یک و با قیمت بسیار مناسب است .

از انجایی که مجموعه ما این محصول را به صورت مستقیم ازبنادر ویا از کارخانه های تولید داخل برای شما بارگیری می‌کند بنابراین با قیمت بسیار پایین تر از سایر مکان ها میتوانید این محصول را برای خود سفارش دهید .

فروش ویژه کنجاله سویا پلت آرژانتین درجه یک

برای خرید کنجاله سویا و همچنین سایر کنجاله ها نظیر کنجاله آفتابگردان ، کنجاله ذرت ، کنجاله زیتون و … با شماره تماس‌های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید تا با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید و علاوه بر قیمت ، اطلاعات دقیقی هم از محصولی مورد نظرتان دریافت کنید .

شما همچنین با  عضویت در کانال تلگرامی ما به نشانی pasadtrade@ شوید میتوانید از قیمت محصولات و محصولات روباری(فوری بار) شرکت بازرگانی پاساد تجارت اطلاع داشته باشید .

بازرگانی پاساد تجارت (عرضه مستقیم خوراک دام وطیور و نهاده های دامی به قیمت عمده)(ارسال به سراسر کشور)

تلفن تماس واحد فروش :

044-33656942
09126891426
09197234229
09101865586

کانال اطلاع رسانی و اعلام قیمت در تلگرام :                 t.me/pasadtrade

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *