کنجاله به تفاله یا باقی مانده جامدی که بعد از روغنکشی دانه های روغنی مانند سویا ، ذرت ، کلزا ، زیتون ، آفتابگردان و … توسط کارخانه های تولید روغن ، به دست می آید  وبرای مصرف انسان و دام استفاده می شود . به عنوان مثال سویایی که به عنوان جایگزین گوشت چرخ کرده در ماکارونی پخت می شود نوعی کنجاله است .
کنجاله سویا به جهت دارا بودن درصد بالایی از پروتئین و مواد انرژی زا بسیار برای مصرف دام  و طیور مفید است وبه بهبود کیفیت محصولات تولیدی مانند گوشت ، شیر و تخم مرغ و …  کمک می کند .
ازکنجاله سویا میتوان در جیره مرغ گوشتی ، مرغ تخم گذار ، دام گوشتی  و دام شیری بهره برد.

قیمت کنجاله ی سویا

گروه تحقیقاتی بازرگانی پاساد تجارت با تحقیق بر روی عوامل موثر بر قیمت کنجاله ، مقاله ای کامل و جامع را تحت عنوان *قیمت کنجاله سویا دامی (1) ، (2) ، (3) ، (4) * را برای خریداران عزیز تهیه و در بخش مقالات سایت انتشار نموده است . ما در این مقاله به عوامل موثر قیمت گذاری کنجاله و سایر خوراک دام و طیور پرداخته ایم .
شما میتوانید با مطالعه این مقاله اطلاعاتی ارزشمند در زمینه خرید محصول باکیفیت و قیمت ارزان به دست آورید و در خریدهای خود از این اطلاعات بهره لازم را برده و استفاده نمایید .
قیمت محصولات به صورت روزانه در حال تغییرو بالا و پایین آمدن است و به همین دلیل بسیار از فروشندگان قادر به قیمت گذاری روزانه محصول در سایت شرکت نیستند و می توان گفت تنهاترین و بهترین راه حل ارتباط با عوامل فروش محصول از طریق تماس تلفنی می باشد .

خرید خوراک دام وطیور(لیست محصولات با قیمت)

اطلاع از قیمت کنجاله سویا

بازرگانی پاساد تجارت محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه به فروش می رساند. کیفیت محصولات در بازرگانی ما تضمینی است و با قیمت بسیار مناسب و ارزان ارائه می شود.


برای اطلاع از قیمت کنجاله در بازرگانی پاساد تجارت با کارشناسان ما در واحد فروش تماس حاصل نمایید و یا عضو کانال تلگرامی ما شوید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *