قیمت فروش کنجاله کلزا درجه یک چقدر هست؟آیا کنجاله کلزا را می توان بصورت مستقیم خریداری نمود؟چگونه می توان از قیمت روزانه این محصول اطلاعات دقیقی در دست داشت؟

قیمت فروش کنجاله کلزا

تامین و فروش کنجاله کلزا که یکی از مکمل های غذایی مهم می باشد امروزه توسط مراکز مختلفی از جمله شرکت پاساد تجارت امکان پذیر می باشد.مجموعه ما این محصول را با حجم دلخواه مشتریان و همراهان عزیز به تمام اقصی نقاط ایران عرضه می کند.کنجاله کلزا محصولی است که قیمت مناسبی دارد.این محصول نسبت به دیگر نمونه ها از جمله کنجاله سویا و کنجاله کنجد از قیمت پایین تری برخوردار می باشد.

کلزا یک دانه روغنی است که کنجاله آن نیز مورد استفاده قرار می گیرد.این دانه روغنی پس از طی مراحلی تفاله های آن جدا می شود.البته در بازار بیشتر با اسم کنجاله کلزا شناخته شده می باشد.قیمت خرید یا فروش این محصول می تواند متفاوت باشد.و دلیل اصلی آن نحوه خرید و یا فروش آن می باشد.

ارزش غذایی کنجاله کلزا

کنجاله کلزا ارزش غذایی بالایی دارد.اگر بخواهیم در این مورد توضیحی ارائه بدهیم می توانیم بگوییم که در دانه های روغنی کلزا تقریبا ۲۵ درصد پروتئین،۵۰ درصد روغن و ۲۰ درصد پوست موجود می باشد.بالا بودن پروتئین موجود در این محصول یکی از دلایل افزایش فروش این محصول می باشد.

قیمت فروش کنجاله کلزا
خرید کنجاله کلزا درجه یک

در حال حاضر کنجاله های بدست آمده از کلزا با بهترین کیفیت و بیشترین درصد پروتئین و املاح معدنی در این مجموعه موجود می باشد.مجموعه پاساد تجارت این محصول را با قیمتی ارزان و کیفیتی تضمینی با ارائه آنالیز در اختیار تمامی همراهان و مشتریان عزیز قرار می دهد.حتما قبل از خرید آنالیز این محصول همراه با محل و مدت زمان بارگیری را از مشاورین ما دریافت نمائید.جهت خرید این محصول می توانید با همکاران ما در ارتباط باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *