آیا امکان خرید اینترنتی محصول کنجاله به طورمستقیم از کارخانه های تولید داخل یا بنادر کشور وجود دارد ؟ وارد کنندگان و فروشنده های کنجاله در داخل کدامند ؟ قیمت کنجاله در بنادر مختلف کشور و کارخانه‌های تولید کنجاله در داخل چقدر است ؟ تا چه میزان ازآنالیز کنجاله و وارد کنندگان و فروشندگان کنجاله در داخل کشور اطلاعات دارید ؟ برای خرید از مراکز معتبر و کنجاله عالی به کجا باید مراجعه نمود ؟
برای پاسخ به سوالات خود با ما همراه باشید .

کنجاله سویا بندر و کارخانه های تولید داخل

چند سالی است که علاقه مردم به استفاده از سویا افزایش یافته است . این محصول بسیار خوش خوراک است و حتی در هنگام پخت و پز غذاهایی مانند ماکارونی هم از این محصول بهره می برند .
بعد از روغنکشی از دانه روغنی سویا به باقی مانده آن کنجاله می گویند که در صنعت دام وطیور به عنوان یک غذای با ارزش استفاده می کنند .
این محصول بسیار با کیفیت و با ارزش غذایی بالاست که در بین دامداران و مرغداران از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است .
این محصول دارای مقدار بالایی از پروتئین و مواد پرانرژی است که باعث بهبود کیفیت محصولات تولیدی مانند شیر ، گوشت ، تخم مرغ و … می شود .

وارد کنندگان و فروشنده های کنجاله

خرید کنجاله با کیفیت و ارزان قیمت

بازرگانی پاساد تجارت از مراکز معتبر در زمینه واردات و خرید و فروش محصولات و خوراک دام وطیور است . ما محصول را با کیفیت تضمینی در اختیار شما قرار خواهیم داد . از آنجا که همواره قیمت برای خریداران مهم بوده است ، قیمت این محصول در بازرگانی بسیار مناسب و ارزان است و دلیل آن هم ارائه مستقیم از بنادر یا کارخانجات تولید داخل و بدون دخالت واسطه است .

 راه های ارتباطی با ما

برای اطلاع از قیمت و کیفیت و خرید محصول کنجاله و سایر خوراک دام طیور :

1-      ارتباط با واحد فروش از طریق شماره تماس های موجود در سایت شرکت

2-      عضویت در کانال تلگرامی

 با ما در ارتباط باشید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *