کنجاله سویا و نقش تغذیه ای دام و طیور با چه مزیت هایی همراه است؟آیا این محصول در گذشته نیز در خوراک دام و طیور نقش داشته است؟این محصول اکنون با چه قیمتی قابل تامین می باشد؟

کنجاله سویا و نقش تغذیه ای

این محصول(کنجاله ی سویا) مورد استفاده در خوراک دام و طیور در یک تقسیم‌ بندی کلی به دو نوع معمولی با 43 تا 44 درصد پروتئین و کنجاله سویای پوست کنده با 47 تا 49 درصد پروتئین تقسیم‌بندی می‌ گردد.در کارخانه‌های مدرن استحصال سویا، سویای با 35 درصد پروتئین و 18 درصد روغن، به روش استحصال حلال، تحت عملیات اسختراج قرار گرفته و تقریباً تمام روغن آن استحصال می‌شود. سویایی که روغن آن استخراج می شود اکنون حاوی پروتئین، کربوهیدرات‌ها مواد معدنی و ویتامین‌ها می باشد. در این مرحله پوست دانه سویا که قبلا جدا شده بود، مجدداً با کنجاله سویا مخلوط می‌شود تا میزان پروتئین آن به سطح 44 درصد برسد.

خرید عمده کنجاله سویا را می توانید با قیمتی بسیار مناسب از طریق مجموعه ما انجام بدهید.مجموعه بزرگ پاساد تجارت بهترین و با کیفیت ترین کنجاله سویا را با قیمتی پایین تر از قیمت بازار داخلی به سراسر ایران عرضه می کند.کنجاله سویا موجود در مجموعه ما با بالاترین کیفیت و آنالیز بوده و همواره به صورت تضمینی به دست تمامی مشتریان عزیز می رسد.”با ما همراه باشید.”

به دلیل اهمیت بسیار زیاد کنجاله سویا در تامین پروتئین مورد نیاز برای خوراک دام و طیور،همواره ما در طول هفته با میزان تقاضاهای بالایی از جانب مشتریان روبه رو هستیم.

خرید کنجاله سویا

کنجاله سویا و نقش تغذیه ای دام و طیور

مجموعه ما همواره تمامی محصولات مربوط به خوراک دام و طیور را با مناسب ترین قیمت به سراسر ایران عرضه می کند.لذا جهت دریافت قیمت و آنالیز و اطلاعات دقیق تر برای محصولات مورد نظرتان می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *