قیمت امروز کنجاله سویا درجه یک اعلام شد.این محصول در طی هفته های گذشته نسبتا با کمبود موجودی در بازار همراه بوده است.این محصول از جمله محصولات پرمصرف در بازار داخلی کشور می باشد.

قیمت امروز کنجاله سویا

همانطور که گفته شد کنجاله سویا خواص منحصر به فردی دارد.این محصول در بازار داخلی کشور بسیار شناخته شده و قابل اهمیت برای خریداران می باشد.از آنجا که امروزه شاهد کمبود این محصول در بازار داخلی هستیم و همچنین از آنجایی که نوسانات بازار سبب افزایش قیمت این محصول گردیده است.اما شرکت بازرگانی پاساد تجارت این اطمینان خاطر را در اختیار همراهان خود قرار داده است تا در سخت شرایط،این محصول (کنجاله سویا) با حجم درخواستی عزیزان و با قیمت کف بازار تامین نماید.

خواص کنجاله سویا

کنجاله سویا خواص بسیار زیاد و منحصر به فردی دارد.این محصول حدود ۴۴ درصد پروتئین را دارد.وجود ویتامین‌های مختلف مانند ویتامین A و E و مواد معدنی مانند کلسیم، منیزیم و آهن و همچنین وجود املاح معدنی ضروری و غیرضروری مختلف و… از دیگر خواص این محصول می باشد.
سویا از خانواده دانه‌های روغنی است و تقریبا 55 درصد تولید کل دانه های روغنی را به خود اختصاص داده است. این محصول در حال حاضر مهم‌ترین دانه روغاست که در سراسر جهان تولید می‌شود.

کنجاله سویا از جمله محصولات می باشد که در طی دو الی سه هفته پیش در بازار با کمبود همراه بود و همین امر سبب گردیده است تا قیمت این محصول دچار نوسان شده و همواره قیمت پایه این محصول دچار تغییراتی شود.

قیمت امروز کنجاله سویا درجه یک
خرید کنجاله سویا

جهت خرید کنجاله سویا همراه با تخفیف ویژه امروز حتما با ما در ارتباط باشید.ما را در شبکه های اجتماعی #تلگرام و #اینستاگرام حتما دنبال کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *