فروش سویا دامی با قیمت به روز توسط نمایندگی های معتبر وابسته به شرکت بزرگ پاساد تجارت انجام می پذیرد.برای اطلاع از قیمت سویا و اطلاع از خرید و فروش روزانه با تخفیف های ویژه می توانید با ما در ارتباط باشید.

محصولات پر فروش دامی

سویا دامی از جمله محصولات پرفروش در حوزه ی خوراک دام می باشد.این محصول دارای کیفیت های مختلفی می باشد.اما مسئله مهم این است که امروزه با توجه به اینکه همواره قیمت اين محصول رو به بالا بوده ولی خریداران جهت تامین نیاز روزمره ی دام خود این محصول را تامین می نمایند.فروش عمده این محصول بی نظیر در تهران توسط شرکت پاساد تجارت انجام می پذیرد.

تخفیف امروز شرکت پاساد تجارت را دریافت نمایید.

کنجاله سویا انواع مختلفی دارد که در بازار ایران دو نوع پلت و پرک آن بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد.البته کنجاله سویا پلت برای دام و کنجاله سویا پرک برای تغذیه طیور مورد استفاده قرار می گیرد.هضم کنجاله سویا توسط حیوان بسیار راحت می باشد و دلیل اصلی آن نرم بودن و خوش خوراک بودن این محصول می باشد.

کنجاله سویا دامی تهران

کنجاله سویا دامی را می توان به صورت مستقیم و با قیمت های بسیار ارزان تر از بازار از طریق شرکت های معتبر تامین نمود.از آنجا که فروش این محصول در داخل کشور بسیار بالا بوده همواره کشت مراکز این محصول روند رو به رشدی به خود گرفته است.

فروش سویا دامی با قیمت به روز

خرید کنجاله سویا

کنجاله سویا از جمله محبوب ترین های خوراک دام موجود در بازار می باشد که می توان آن را با پایین ترین قیمت از مجموعه بزرگ پاساد تجارت تامین نمود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *