قیمت فروش جو دامی و انواع آن را می توانید به صورت روزانه از طریق کانال تلگرامی ما و همچنین از طریق سامانه های ارتباطی موجود در سایت مجموعه پاساد تجارت را دریافت نمایید.

قیمت فروش جو دامی

جو محصولی است که یکی از مهم‌ترین غلات در تهیه خوراک دام و طیور است.مصرف این محصول در داخل کشور بسیار بالا می باشد.البته اکثر جوهای وارداتی به کشور ایران در انواع جو روسیه و جو قزاقستان می باشد.البته این دو نوع از لحاظ ظاهری و اندازه و رنگ با هم تفاوت هایی دارند.بنابراین جو قزاقستان لاغرتر و زردتر ولی جو روسی سفیدتر و درشت‌تر است.ولی به‌طور استاندارد پروتئین جو روسیه بالاتر از انواع آن است. با توجه به شرایط موجود حاکم بر بازار داخلی مجموعه ما همواره در تلاش برای تامین هر چه بیشتر جو با تنوع هر چه بیشتر این محصول برای پاسخگویی به نیاز مشتریان می باشد.

تخفیف امروز ما را دریافت نمایید.

“شرکت پاساد تجارت “این افتخار را دارد که علاوه بر واردات غلات همواره در زمان نیاز و با توجه به ضرورت موجود نهاده ها برخی اقلام را از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان و واردکننده‌های مطرح در کشور تامین و در اختیار مشتریان، انبارداران، مرغداران و دامداران قرار می دهد.با توجه به اینکه جو محصولی است که بخش عمده ای از خوراک دام را تشکیل می دهد بنابراین تامین این محصول با هزینه های پایین می تواند تاثیر قابل توجهی را برای خریداران محترم داشته باشد.

قیمت فروش جو دامی و انواع آن
سفارش جو:

این محصول را می توانید همه روز به صورت فوری سفارش دهید.

جو زود بار شو را می توانید به صورت مستقیم از طریق شرکت پاساد تجارت در اسرع وقت تامین نمایید.

شرکت پاساد تجارت همه روزه از ساعت ۹ صبح اقدام به اعلام قیمت این محصول نموده و از طریق سامانه های ارتباطی معتبر در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *