شما میتوانید جهت خرید کنجاله کلزا دامی تضمینی ، از طریق شماره های موجود در سایت با بازرگانی یکتا دانه پاساد در ارتباط باشید.

از مهم ترین منابع پروتئینی که برای تغذیه دام و طیور بسیار مفید است ، باقی مانده دانه های روغنی است که پس از خارج کردن روغن از دانه باقی میماند. به این باقی مانده ها کنجاله میگویند.

از دانه های روغنی مفید و پر مصرف میتوان به دانه کلزا و دانه سویا اشاره کرد.

کنجاله ای که حاصل روغن کشی دانه کلزا است به طور میانگین 25 درصد پروتئین دارد که همین امر باعث شده که کلزا به عنوان مکمل در جیره غذایی دام و طیور استفاده شود. همچنین به دلیل اینکه مقدار کمی روغن در کنجاله وجود دارد ، به عنوان یک منبع انرژی مناسب در نظر گرفته میشود.

کنجاله کلزا به این دلیل که دارای ترکیبات امینو اسید مقوی و مناسب است ، به جهت استفاده در جیره غذایی دام و طیور بسیار مفید است.
چربی موجود در کنجاله کلزا ، با واریته ان نسبت مستقیم دارد.
جهت سفارش این محصول با ما در تماس باشید.

ویژگی ها و فواید استفاده از کنجاله‌کلزا در جیره غذایی دام و طیور

1: از اولین ویژگی های این محصول میتوان به قیمت مقرون به صرفه و مناسب ان نسبت به سایر محصولات دامی اشاره کرد.

2: به دلیل وجود مقدار زیاد فییر در کنجاله کلزا ، هضم این خوراک توسط دام بسیار راحت است و هیچ گونه اسیبی به سیستم گوارشی دام وارد نمیشود.

3: به دلیل پایین بودن مقدار اسید های چرب غیر اشباع ، مقدار کلسترول در کنجاله کلزا بسیار پایین بوده که ان را به یک محصول سالم و مفید تبدیل کرده است.

4: از انجایی که کنجاله کلزا سرشار از پروتئین های مفید کلزا یا همان کانولا است ، از کیفیت تغذیه ای بسیار بالایی برخوردار است و جایگاه مهم و ویژه ای در تغذیه دام هایی مانند گاو ، ابزیان و اسب دارد.

5: استفاده از این خوراک دامی در جیره غذایی گوسفند باعث افزایش پشم به میزان 27 تا 133 درصد میشود.

6: استفاده از کنجاله کلزا در جیره غذایی دام های شیرده باعث افزایش قابل توجه مقدار شیر در ان ها میشود.

7: کنجاله کلزا باعث حفظ باروری دام های شیری میشود.

نکته ای که باید از سوی دامداران رعایت شود این است که ، استفاده از کنجاله کلزا دارای محدودیت هایی به جهت استفاده است و به همین دلیل باید در استفاده از ان ، درصد مناسب محصول را با توجه به نوع دام خود تعیین و سپس به مصرف دام برسانید.

خرید کنجاله کلزا دامی تضمینی

بازرگانی یکتا دانه پاساد از جمله مراکز تضمینی و با سابقه در زمینه تهیه و فروش کنجاله کلزا دامی با کیفیت و با قیمت بسیار مناسب است.
خرید از بازرگانی ما امتیازات ویژه ای را برای شما خواهد داشت :

  1. کیفیت تضمینی
  2. قیمت ارزان
  3. ارسال فوری بار
  4. ارسال به سراسر کشور
  5. تخفیفات ویژه

شما میتوانید جهت سفارش این محصول و اطلاع از قیمت روزانه ان و همینطور دریافت لیست قیمت سایر محصولات دامی ، با همکاران ما در واحد فروش بازرگانی یکتا دانه پاساد در ارتباط باشید.

ما را در فضای مجازی دنبال کنید .

بازرگانی یکتا دانه پاساد

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *