قیمت خرید و فروش سبوس جو در حجم بالا و به‌ صورت عمده برای خوراک دام مورد استفاده قرار می‌گیرد  اگرچه در تهیه ماده غذایی برای تغذیه انسان نیز این سبوس کاربرد دارد .
خواص بی ‌نظیر و ترکیبات فوق‌العاده این سبوس را به یکی از خوراک مقوی دامی تبدیل ساخته است که می ‌تواند در افزایش تولید محصولاتی مانند شیر و گوشت دام بسیار مفید باشد .
شما می ‌توانید این سبوس ممتاز را در تغذیه دام‌های خود با درصدهای مناسب و با توجه به نوع و سن دام‌ها مورد استفاده قرار دهید .
یکی از باکیفیت‌ترین و ارزان‌قیمت‌ترین خوراک مکمل و جایگزین برای جیره دام‌های شما سبوس جو می‌تواند باشد .
اگر با درصد مناسب در تغذیه دام‌های خود از این محصول ممتاز استفاده گردد می‌تواند خواص بی‌نظیری را نیز به‌همراه داشته باشد .
همه‌روزه می‌توانید سبوس ممتاز و با درجه خلوص بالا را برای تغذیه دام‌های خود از مراکز معتبر و قابل اطمینان نظیر بازرگانی یک تا دانه پاساد به‌صورت مستقیم و بدون واسطه خریداری نمایید .

نرخ دهی و قیمت‌گذاری سبوس جو در بازار

در بازار خوراک دام و طیور نرخ دهی انواع سبوس به عوامل مختلفی بستگی دارد .
چندین عامل را می‌توان از عوامل اصلی و تعیین‌کننده در نرخ روز در بازرگانی های فروش خوراک دام دانست . همان‌ طور ‌که می‌ دانید قیمت سبوس جو در بازرگانی های خوراک دام و طیور متفاوت بوده و دلیل این تفاوت هم به ‌سبب متفاوت بودن عوامل نرخ دهی در نزد بازرگانی های فروش سبوس می ‌باشد . از مهم‌ ترین عوامل مؤثری که بر قیمت و نرخ روز محصولات تاثیر دارند می‌توان به این موارد اشاره داشت :

  1. کیفیت محصول
  2. مقدار سفارش بار
  3. بازرگانی موردنظر جهت خرید
  4. خرید مستقیم و بدون واسطه محصول
  5. زمان و فصل خرید محصول
  6. درجه خلوص بالا

گر به ‌دنبال مرکزی معتبر جهت خرید سبوس درجه یک هستید می‌توانید محصول را به‌ صورت خالص و با کیفیت در انواع ریز و درشت از طریق بازرگانی یکتا دانه پاساد خریداری نمایید .

قیمت خرید و فروش سبوس جو

سبوس جو را می ‌توانید همه‌روزه در تناژ بالا و با درجه خلوص بالا از بازرگانی یکتا دانه پاساد خریداری نمایید . این محصول بدون هرگونه افزودنی و یا مخلوط با سایر سبوس با بهترین کیفیت به سراسر کشور ارسال می‌ گردد . شما می ‌توانید سبوس جو درجه یک را بدون هرگونه مواد افزودنی و به‌ صورت خالص از طریق واحد فروش بازرگانی یکتا دانه پاساد ثبت سفارش نمایید .

با ما در ارتباط باشید .

ما را در فضای مجازی دنبال کنید .

بازرگانی یکتا دانه پاساد

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *