آنالیز نزدیک پوسته نخود به سبوس سبب شده تا این محصول به جایگزینی مناسب برای سبوس انتخاب شود . آیا پوسته نخود جایگزین سبوس می تواند باشد ؟ آیا شما از خواص ویژه و ترکیبات ان آگاهی دارید ؟ کدام افراد بیشتر از این محصول خریداری می نمایند ؟ قیمت روز پوسته نخود مرغوب را از کجا تهیه نماییم ؟ مرکز معتبر خرید و فروش پوسته نخود در کشور کدامند ؟ پوسته نخود جایگزین چه محصولاتی درجیره به کار برده می شود .

پوسته نخود

امرزوه با توجه به دلایل مختلفی از جمله افزایش قیمت نهاده های دامی مانند سبوس بسیاری از دامداران در پی تهیه ی خوراک جایگزین برای این محصول هستند .
مطمئنا اگر شما هم از قیمت بسیار ارزان این محصول و خواص و فواید آن باخبر شوید حتما از این محصول مرغوب در جیره ی دام و طیور خود استفاده خواهید نمود .
پوسته نخود محصولی مقوی و مغذی با تاثیرات فوق العاده شناخته می شود .

این محصول منبعی غنی از:
1.  نشاسته
2. قند
3. ویتامین “ب” بدن به شمار می رود .
این ترکیبات در کنار : 1.خوش خوراکی محصول 2. ایجاد تنوع در جیره و خوراک روزانه 3.قیمت بسیارارزان و مناسب نسبت به سبوس ،  سبب شده تا دامداران و مرغداران بسیاری به استفاده از این محصول روی آورند .
پوسته نخود درجه یک مناسب برای دام و طیور توسط بازرگانی پاساد تجارت همه روزه فروش و عرضه با قیمت برابر درب کارخانه صورت می پذیرد .

خرید پوسته نخود جایگزین سبوس

خریدمستقیم پوسته نخود تضمینی

عرضه و فروش پوسته انواع نخود سفید ، سیاه و قرمز با بهترین کیفیت و درجه یک توسط شرکت بازرگانی پاساد تجارت صورت می پذیرد .
مجموعه ی ما آماده ی همکاری مستقیم با دامداری ها ، مرغداری ها و شرکت های پخش خوراک دام و طیور فعال در سراسر کشور می باشد .

فروش پوسته نخود ممتاز و عالی در کیسه های 45 و 30 کیلوگرمی  در بازرگانی ما صورت می پذیرد .
این محصول برای استفاده در دامداری ها ، مرغداری ها و کارخانه های تولید خوراک دام و طیور بسیار مناسب است .
عرضه مستقیم با ارزانترین قیمت و ضمانت کیفیت و مرجوع کردن محصول در صورت عدم رضایت از مهمترین ویژگی های خرید از بازرگانی پاساد تجارت می باشد .برای اطلاع از قیمت روز پوسته نخود یا خرید وثبت سفارش عضو کانال تلگرامی بازرگانی پاساد تجارت شوید .از طریق شماره تماس های موجود در سایت شرکت یا کانال تلگرامی با کارشناسان ما در واحد فروش در تماس باشید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *