خرید کنجاله سویادامی و دانه ی روغنی سویا برای استفاده در جیره دام و طیور از طریق بازرگانی پاساد تجارت از معتبرترین مراکز خوراک دام و طیور صورت می پذیرد . امکان خرید کنجاله سویا و دانه ی روغنی سویا در تناژ بالا امکان پذیر است .
کیفیت کنجاله فروشی مجموعه ما از بهترین نوع و کیفیت است که به سراسر کشور ارسال می گردد .

ترکیبات سویا و کنجاله آن

دانه سویا منبعی سرشار از پروتئین و چربی می باشد .
سویا بر طبق تحقیقات بیش از 35 درصد پروتئین و بیش از 20 درصد چربی دارد .
باتوجه به افزایش جمعیت جهان و نیاز به تامین خوراک و روغن مورد نیاز انسان ها در بیشتر موارد روغن دانه های سویا را  در کارخانه های تولید روغن می گیرند و باقی مانده ی محصول را که پروتئین و چربی پایین تری نسبت به دانه ی اصلی دارد تحت عنوان کنجاله به مصرف دام و طیور می رسانند .
البته با توجه به پروتئینی بودن کنجاله سویا از این محصول به عنوان جایگزین پروتئینی گوشت در پخت ماکارونی هم استفاده می کنند .

سویای به کار برده شده در غذای ماکارونی هم نوعی کنجاله ی سویا است که پروتئین بالایی دارد .
مواد مغذی که شامل 1.پروتئین 2.ویتامین 3.کربوهیدرات 4.انرژی بالا 5. چربی 6.ترکیبات اضافی است در کنجاله سویا که توسط مجموعه ما به فروش می رسد به فراوانی یافت می شود .
استفاده از کنجاله سویادامی مرغوب ،تاثیرات خود را در کمترین زمان ممکن به نمایش می گذارد .

خرید کنجاله با قیمت درب کارخانه و بندر(درجه یک)

خرید کنجاله سویادامی

برای اطلاع از قیمت روز و خرید کنجاله سویادامی می توانید با مراجعه به صفحه اول سایت شرکت(کلیک کنید) یا عضویت در کانال تلگرامی ما(عضویت) با کارشناسان ما در بخش فروش در تماس باشید .
کارشناسان ما لیست قیمت روزانه انواع کنجاله سویای وارداتی و تولید داخل را برای شما ارسال ودر زمینه ی انتخاب و تصمیم گیری به شما  مشاوره رایگان و راهنمایی خواهند داد .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *