جهت خرید ذرت وارداتی از بندر فریدون کنار و دیگر بنادر شمالی کشور مانند بندر انزلی ، امیرآباد ، نوشهر و… با ما همراه باشید .
مجموعه بازرگانی پاساد تجارت در زمینه فروش ذرت  وارداتی خوراک دام و طیور به صورت تخصصی فعالیت دارد .
ما محصول درخواستی شما را با قیمت بسیار ارزان(قیمت بندر) و به صورت مستقیم و بدون واسطه برای تمامی مرغداری ها ، دامداری ها و شرکت های پخش خوراک دام و طیور در سراسر کشور ارسال می نماییم.

ذرت و تاثیر آن در رشد دام و طیور

ذرت از جمله محصولات مشترک غذایی در بین دام و طیور می باشد .
این گیاه منشا اصلی آن قاره ی آمریکا می باشد و به همین جهت در کشورهایی مانند آرژانتین و برزیل که در این قاره واقع شده اند ، تولید بسیار دارند .
همه سالاله حجم بالایی از ذرت تولیدی در این دو کشور از طریق بنادر مختلف کشور ما وارد و در برای مصرف دام و طیور مورد استفاده قرار می گیرد .
ارزش غذایی بالا، خواهان بسیار این محصول سبب شده تا بعد از گیاه گندم رتبه دوم را از نظر زمین های تحت کشت در کل دنیا به خود اختصاص دهد.
وجود پروتئین ، چربی ، انرژی ، نشاسته ، ویتامین ، کلسیم ، فسفر ، منیزیم ، پتاسیم و … سبب شده تا استفاده از آن در تغذیه و جیره روزانه دام و طیور به جهت ارزش غذایی بالا ، بیشتر شود.

خرید ذرت وارداتی از بندر فریدون کنار

خرید مستقیم ذرت و کنجاله ذرت درجه یک

ذرت وارداتی از کشور های روسیه ، برزیل ، آرژانتین توسط بنادر مختلف کشور از جمله بندر فریدون کنار استان مازندران  تخلیه و در دسترس خریداران قرار داده می شود .
بازرگانی پاساد تجارت انواع ذرت وارداتی از کشورهای روسیه ، برزیل ، آرژانتین و … را با 1. کیفیت تضمینی شده و درجه یک 2. قیمت بسیار ارزان (قیمت بندر) در اختیار تمامی مشتریان خود قرار می دهد .
جهت اطلاع از قیمت روز و خرید محصول با واحد فروش در ارتباط باشید.
از طریق شماره تماس های موجود در سایت با کارشناسان ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

عضوکانال تلگرامی شرکت به نشانی pasadtarde@ شوید تا از قیمت روزمحصولات وموجودی محصولات ما باخبرشوید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *