مراکز خرید کنجاله زیتون کشور در کدام استانها قرار دارند ؟ فواید و آنالیز کنجاله سویا جهت مصرف در تغذیه دام وطیور چیست ؟ کنجاله زیتون را ازکجا بخریم ؟ پاسخ به تمامی سوالات در این مقاله بررسی شده است.

آنالیز و فواید استفاده از کنجاله ی زیتون

کنجاله ی زیتون از بهترین و مرغوبترین کنجاله های بازار خوراک دام و طیور است که قیمتی آن بسیار ارزانتر از خوراک اصلی و حتی کنجاله هایی مانند سویا ، ذرت و … است .
از کنجاله ی زیتون می تواند به عنوان جایگزین کنجاله ذرت نیز استفاده کرد .
آنالیز این کنجاله نشان از درصد بالای پروتئین ، ویتامین ، چربی ، فیبر ، الیاف و انرژی بالا  در این محصول است .
به همین سبب کاربرد این خوراک به عنوان مکمل یا جایگزین در خوراک انواع دام و طیور به خصوص دام و طیور گوشتی همواره توصیه می شود .
استفاده از کنجاله‌ی زیتون علاوه بر ایجاد تنوع در تغذیه سبب رشد سریعتر و افزایش کمی و کیفی محصولات تولیدی در مرغداری ها و دامداری ها می شود .

کنجاله زیتون را ازکجا بخریم ؟

از جمله مرکز تخصصی و معتبر خرید و فروش کنجاله زیتون در سراسر کشور شرکت بازرگانی پاساد تجارت است که کنجاله زیتون مرغوب را با قیمت درب کارخانه و بسیار ارزان از مبدا کرج ، رشت ، گیلان و سایر استانها و شهرهای کشورمان به مقصد سراسر کشور به صورت فوری بار ارسال می نماید .
خرید در تناژ بالا و ارسال مستقیم وبدون واسطه از جمله مزیت های دیگر خرید محصول از مجموعه ی ما است.

اطلاع از قیمت روز کنجاله زیتون

قیمت روز کنجاله زیتون را می توانید از کارشناسان فروش شرکت از طریق شماره تماس های موجود در سایت شرکت(صفحه اصلی) دریافت نمایید .
همچنین لیست محصولات موجودی شرکت از جمله کنجاله زیتون ، سویا ، کلزا و … به صورت روزانه در کانال تلگرامی شرکت به نشانی pasadtrade@ جهت اطلاع خریداران گرامی قرار داده می شود .
عضو کانال تلگرامی ما شوید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *