قیمت روز کنجاله کلزا درجه یک و مرغوب را از کدام مراکز معتبر بگیریم ؟ کنجاله کلزا بر چه اساسی قیمت گذاری می شود ؟

اگر شما از خریداران کنجاله کلزا با کیفیت هستید با دفتر فروش شرکت بازرگانی پاساد تجارت در تماس باشید.همکاران ما در واحد فروش آماده اعلام قیمت و ارائه خدمات به خریداران و مشتریان گرامی هستند.

کنجاله چیست ؟

تفاله ، به جا مانده ،باقی مانده جامد ، این سه کلمه در واقع مربوط به تعریف کلمه کنجاله است .
با توجه به افزایش جمعیت و نیاز بیشترجامعه به انواع روغن های پخت و پز ، کره های گیاهی و دیگر محصولاتی که با روغن های گیاهی تولید می شوند ، نیاز به استخراج روغن گیاهی بیش از پیش ضرورت پیدا کرده است.
بعد از استخراج روغن موجود در دانه های گیاهی همچون کلزا ، سویا ، آفتابگردان ، زیتون ، ذرت و … تفاله آن را هم که دارای خواصی مشابه در مقیاس کوچکتر از  دانه روغنکشی شده است ، برای مصرف انواع دام و طیور استفاده می کنند .

کنجاله کلزا

انواع کنجاله ، سرشار از پروتئین ، نشاسته ، مواد انرژی زا ، کلسیم و … است که به رشد بهتر دام و طیور کمک می کند.
کنجاله کلزا بعد از سویا بیشترین میزان تولید را داراست چرا که کشت کلزا هم بعد ازسویا در رتبه دوم است و تولید کنجاله با کشت دانه روغنی ارتباط مستقیم دارد .
کنجاله کلزا از مرغوبترین نوع کنجاله برای استفاده در خوراک دام و طیور است .

قیمت روز کنجاله کلزا درجه یک

کنجاله کلزا مرغوب و درجه یک با قیمت بسیار ارزان در حال حاضر در شرکت بازرگانی پاساد تجارت موجود و آماده بارگیری به سراسر کشور است.
برای خرید مطمئن و تضمینی با شماره تماس های موجود در سایت تماس بگیرید تا همکاران ما در واحد فروش قیمت روز و کیفیت محصول و نمونه عکس و فیلم و موجودی محصولات شرکت و اطلاعات باربری را به صورت کامل در اختیار شما قرار دهند.

در کانال رسمی  تلگرامی بازرگانی پاساد تجارت عضو شوید .(pasadtrade@)

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *