مراکز معتبر جهت خرید پودر هسته خرما کدامند ؟ قیمت امروز پودر هسته خرما چقدر است ؟ برای خرید و آگاهی از قیمت به کجا مراجعه کنم ؟ آیا امکان خرید اینترنتی پودر هسته خرما وجود دارد ؟

پودر هسته خرما چگونه به دست می آید ؟

این محصول حاصل آسیاب هسته ی خرما و ضایعات چسبیده به هسته است که پس از آسیاب شده برای مصرف به دامداری ها ارسال می گردد . این محصول به جهت رطوبت بسیار پایین هسته ی خرما ، رطوبت کمتری دارد و قابلیت نگهداری آن طولانی مدت است ، همچنین شرایط نگهداری آسانتری هم به نسبت سایر خوراک دام و طیور دارد.
پودر هسته خرما به دو صورت فله ای و کیسه ای در بازرگانی پاساد تجارت موجود و آماده ی ارسال برای خریداران گرامی در سراسر کشور عزیزمان می باشد .

ترکیبات پودر هسته و آنالیز آن

به جهت افزایش قیمت و گاها کمبود خوراک دام و طیور در بازار ، بسیار از دامداران و مرغداران در پی یافتن خوراک جایگزین به جهت صرفه جویی در هزینه ها و رفع محدودیت های به وجود آمده در جیره ی غذایی دام و طیور خود هستند .
پودر هسته خرما خوراکی بسیار مقوی و مغذی می باشد .
مغذی بودن این محصول به جهت دارا بودن پروتئین ، چربی ، انرژی ، پتاسیم ، فسفر، منیزیم ،سدیم ،آهن و ترکیبات اضافی دیگر است .
استفاده از این محصول در جیره غذایی تاثیرات مفید زیادی را دارد که در کوتاهترین زمان قابل مشاهده است .

اطلاع از قیمت امروز پودر هسته خرما

بازرگانی پاساد تجارت از بزرگترین و معتبرترین شرکت ها در زمینه ی خوراک دام و طیور در کشور می باشد .
اگر به دنبال خرید یا اطلاع از قیمت این محصول خوش خوراک و یا سایر خوراک دام و طیور هستید با شماره تماس های موجود در صفحه ی اول سایت با کارشناسان ما در تماس باشید .(دریافت شماره تماس)
عضو کانال تلگرامی ما شوید تا از قیمت روز و لیست موجودی های شرکت به صورت روزانه اگاه شوید .(pasadtrade@)

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *