در چند سال اخیر تعداد کارگاه و کارخانه های هسته گیری خرما در داخل کشور رو به افزایش است . سطح بسیار از زمین های جنوب کشور زیر کشت درختان خرما و نخلستان می باشد و تولید این میوه ی مفید و بهشتی در کشور زیاد است .
میوه ی خرما به جهت دارابودن قند و انرژی زیاد ، بسیار برای بدن مفید است . از دیگر مزیت های این محصول قابل استفاده بودن تفاله خرما و پودر هسته خرما در سبد غذایی دام و طیور به خصوص گوسفند می باشد .
 آیا خرید مستقیم پودر هسته خرما از کارخانه امکان پذیر است ؟ پاسخ این سوال بله است .جهت چگونگی انجام این کار تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

فواید هسته خرما برای دام و طیور

هسته خرما منبعی از انرژی و پروتئین و ترکیبات اضافی نظیر الیاف ، چربی ، پتاسیم ، فسفر ، کلسیم و … است که می توان آن را بعد از آسیاب کردن و تبدیل آن به پودر و مخلوط کرده با سایر علوفه ها یا خوراکی مانند جو برای استفاده در تغذیه ی دام ها و طیور خود استفاده نمایید .
مغذی و مقوی بودن این محصول سبب پرطرفداری این محصول در بین دامداران و مرغداران بسیار شده است .
استفاده از پودرهسته خرما به جهت تولید آن از پسماند خرما (هسته خرما و ضایعات چسبیده به آن) در حفظ محیط زیست ما هم تاثیرگذار است.
یکی از مهمتری دلایل استفاده از این محصول مرغوب هم مقرون به صرفه بودن آن و قیمت پایین این محصول نسبت به سایر خوراک دام و طیور است .

خرید مستقیم پودر هسته خرما

خرید مستقیم پودر هسته خرما از کارخانه توسط بازرگانی پاساد تجارت امکان پذیر است .
شرکت بازرگانی پاساد تجارت این محصول را با بهترین کیفیت بازار و قیمت درب کارخانه به فروش می رساند.
خرید در تناژ بالا و ارسال فوری بار در مجموعه ما امکان پذیر است .
برای اطلاع از قیمت روز و خرید محصول از طریق شماره تماس هایی که در صفحه ی اول سایت شرکت وجود دارد با کارشناسان ما در دفتر فروش تماس بگیرید.
قیمت روز و لیست موجودی های شرکت به صورت روزانه در کانال تلگرامی شرکت قرار داده می شود .
جهت عضویت روی نشانی pasadtrade@ کلیک کنید .

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *