شرایط خرید محصولات به صورت فوری بار چگونه است ؟ قیمت روز ذرت و کنجاله ذرت چقدر می باشد ؟ فروش فوری بار ذرت و کنجاله ذرت چگونه است ؟ مرکز معتبر در زمینه واردات و خرید و فروش ذرت و کنجاله ذرت کدام است ؟

ارزش غذایی ذرت و کنجاله ذرت

ذرت از محصولات خوراکی مشترک بین انسان و دام می باشد . استفاده از دانه ذرت مرغوب و با کیفیت در برنامه غذایی دام و طیور ایده ای مناسب و عالی است که توسط بسیاری از دامداران ومرغداران سراسر کشور صورت می گیرد .
ارزش غذایی ذرت و کنجاله ذرت را انالیز آن محصول بیان می کند .
ذرت و کنجاله ذرتی که توسط بازرگانی پاساد تجارت در دسترس خریداران و مشتریان شرکت قرار داده می شود غنی از پروتئین ، چربی ، آنتی اکسیدان ، فیبر ، ویتامین ها ، کلسیم ، مواد معدنی ، انرژی بالا و مواد مغذی متنوعی است که در کمترین زمان ممکن در رشد دام و طیور و تولیدات انها تاثیر خود را نشان می دهد .
استفاده از ذرت ویا کنجاله ذرت به عنوان جایگزین و یا مکمل غذایی در بسیار از دامداری ها و مرغداری ها رواج دارد .

خریدمستقیم خوراک دام وطیور به قیمت بندر و درب کارخانه

فروش فوری بار ذرت و کنجاله ذرت

قیمت نهاده های دامی بر مبنای کیفیت آنها تعیین می شود . هراندازه محصول آنالیز قوی وشرایط بهداشتی و سالم تری داشته باشد قیمت آن هم بالاتر است .
اما از این پس دیگر نگران افزایش قیمت نهاده های باکیفیت نباشید چرا که بازرگانی پاساد تجارت با راهکارهای متنوعی از قبیل ارسال مستقیم و بدون واسطه محصول، ارسال محصول از درب کارخانه و بندر بدون افزایش قیمت ، ارسال محصول از انبارهای نزیک به محل تخلیه بار به جهت کاهش هزینه باربری و… سعی در کاهش هزینه ها دارد .

فروش فوری بار ذرت و کنجاله ذرت برای اطلاع از قیمت روز و خرید ذرت و کنجاله ذرت به صورت فوری بار با ما در تماس باشید .
از طریق شماره تماس های موجود در سایت با کارشناسان ما در واحد فروش در تماس باشید.
 عضو کانال تلگرامی ما شوید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *