کنجاله سویا از بهترین خوراک ها برای مصرف دام های سبک و سنگین ، شیری ، پروار ، طیور گوشتی و تخمگذار شما دامداران و مرغداران است .
قیمت کنجاله سویا به صورت روزانه توسط شرکت ها و بازرگانی ها  تعیین می شود . اما بازرگانی پاساد تجارت سعی در ارائه قیمت های ثابت و ارزان طولانی مدت به جهت حمایت از مصرف کنندگان ، ثبات در قیمت خوراک دام و طیور و جذب مشتری و مشتری مداری است .
برای کسب اطلاعات از قیمت کنجاله سویا امروز به دفتر فروش بازرگانی پاساد تجارت در تماس باشید .

قیمت کنجاله‌سویا امروز(داخلی)

کنجاله تولید داخل کشورمان که بیشتر در شهرهای شمالی کشور تولید می شود بسیار مرغوب است .کنجاله تولید داخل در بسیار از موارد از کنجاله های وارداتی بهتر است و به دلیل قیمت بالای آن خرید کنجاله وارداتی برای خریداران به صرفه تر است.
برای خرید کنجاله سویا تولید داخل به صورت مستقیم و بدون واسطه و قیمت درب کارخانه با کارشناسان ما در بخش فروش در ارتباط باشید.

قیمت کنجاله سویا امروز(واردتی)

کنجاله وارداتی به کشورمان از مبدا کشورهایی مانند برزیل ، اوکراین ، آرژانتین ، هلند و … بارگیری می شود . این نوع از کنجاله دارای کیفیت استاندارد و مرغوبی است .
از بهترین کنجاله سویا وارداتی می توان به کنجاله وارداتی کشور آرژانتین اشاره نمود .
شرکت بازرگانی پاساد تجارت هم اکنون در انبارهای مختلف و بندر کنجاله ارسالی برای سراسر کشور اماده بارگیری دارد .
قیمت کنجاله وارداتی با توجه به نوسانات قیمت ارز با افزایش هایی روبه رو شده است اما شما با خرید مستقیم از بندر می توانید کنجاله ارزان قیمت و مرغوب را به صورت فوری بار از طرف مجموعه ما دریافت نمایید .

برای اطلاع از قیمت روز کنجاله وارداتی و تولید داخل با ما در تماس باشید .(کلیک کنید)
با عضویت در کانال تلگرامی ما از قیمت روز و لیست موجودی شرکت با خبر شوید(کلیک کنید)

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *