ذرت یکی از پرمصرف ترین خوراکی در بین دامداری ها و مرغداری ها می باشد . این محصول پروتئینی  و مرغوب سبب پرورش بهتر دام و طیور می شود .
قیمت روز ذرت روس انزلی در بازرگانی پاساد تجارت در کانال تلگرامی شرکت به نشانی pasadtrade@ به صورت روزانه به روز رسانی می شود . شما می توانید با کلیک بر روی آیدی تلگرامی و عضویت در کانال تلگرامی ما یا تماس با شماره تماس ها موجود در سایت شرکت اقدام به خرید و اطلاع از قیمت روز ذرت روس و سایر انواع ذرت وارداتی ، داخلی و کنجاله‌ی ذرت نمایید .
با ما در تماس باشید.

قیمت روز ذرت روس انزلی

قیمت خوراک و نهاده های دام وطیور بر اساس کیفیت آن تعیین و قیمت گذاری می شود . ذرت مرغوب و با کیفیت دارای قیمت بالاتری نسبت به ذرت درجه دو یا سه می باشد . اما اگر خریدار این محصول را مستقیم از بندر خرید نماید بسیار ارزانتر می تواند این محصول را تهیه نماید.
ذرت روس وارداتی بندر انزلی توسط بازرگانی پاساد تجارت به صورت مستقیم با قیمت بندر وکیفیتی درجه یک و تضمینی بسیار ارزانتر از هر جای دیگر در اختیار تمامی دامداری ها ، مرغداری ها و شرکت های پخش خوراک دام و طیور فعال در سراسر کشور قرار داده می شود .
ذرت روس از نمونه ذرت های مرغوب موجود در بازار خوراک دام و طیور است و طرفداران بسیار هم دارد .

خرید ذرت روس‌انزلی

برای اطلاع از قیمت روز و خرید این محصول با کیفیت و قیمت بندر با شماره تماس های موجود در سایت شرکت یا کانال تلگرامی ما در تماس باشید .
کیفیت تضمین شده و درجه یک ، قیمت بسیار ارزان و ارسال فوری بار در تناژ بالا را از ما بخواهید .
محصول درخواستی شما در تناژ بالا به سراسر کشور ارسال می گردد .
عضو کانال تلگرامی ما شوید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *