دامداران و مرغداران همیشه در پی خرید محصولی هستند که درکیفیت مرغوبی داشته باشد و در عین حال قیمت ارزانتری هم داشته باشد . حال این سوال پیش می آید که آیا خرید ذرت ارزان و مرغوب امکان پذیر است ؟ و یا ذرت ارزان قیمت  برای مصرف دام و طیور را از کجا بخریم ؟ فروش ذرت ارزان قیمت و درجه یک از کدام مراکز انجام می شود ؟

قیمت روز ذرت

ذرت از پرکاربرد ترین محصولات خوراکی در دامداری ها و مرغداری ها است . خرید و استفاده از این محصول برای دام و طیور و بخصوص برای دام های شیری بسیار توصیه می شود .
قیمت روز خوراک دام و طیور بر مبنای کیفیت آن تعیین می شود و هر اندازه کیفیت آن بالاتر باشد به نسبت قیمت ارزانتری نیز دارد .
ذرت مورد استفاده در کشور هم از نوع وارداتی از کشورهایی مانند روسیه ، برزیل ، آرژانتین است که از بنادری مانند بندر انزلی ، بندر امام و … وارد کشور می شود و هم از در داخل کشور خودمان تولید می شود .
انواع ذرت وارداتی و داخلی در نوع و کیفیت های متفاوت در بازرگانی پاساد تجارت موجود بوده و لیست قیمت روز آنها ، همه روزه در کانال تلگرامی شرکت بروزرسانی می شود .
شما خریداران گرامی می توانید با عضویت در کانال تلگرمی شرکت به نشانی pasadtrade@  یا تماس با شماره های موجود در سایت شرکت از قیمت روز و کیفیت محصول آگاه شوید و در صورت پسندیدن اقدام به خرید این محصول از بازرگانی ما نمایید.

فروش ذرت ارزان قیمت و درجه یک

ذرت داخلی و وارداتی با قیمت درب کارخانه(ذرت داخلی) وقیمت بندر(ذرت وارداتی) توسط مجموعه ما به فروش می رسد .
انواع ذرت با قیمت های بسیار ارزان‌ترنسبت به  شرکت های پخش خوراک دام وطیور در بازرگانی ما موجود بوده و به سراسر کشور در کوتاهترین زمان ممکن به صورت فوری بار ارسال می شود .

برای خرید و اطلاع از قیمت روز با کارشناسان ما در تماس باشید یا عضو کانال تلگرامی ما شوید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *