خرید و فروش پوسته سویا و کنجاله سویا برای مصرف دام و طیور توسط بسیاری از دامداران و مرغداران انجام می شود .
پوسته و کنجاله سویا خواص دانه اصلی را در مقیاس کوچکتر داراست و منبعی سرشار از پروتئین ها و اسید امینه های ضروری و مواد پرانرژی برای رشد بهتر دام وطیور می شود.

خرید پوسته سویا

این محصول حدود 7 درصد از وزن دانه را تشکیل می دهد و سرشار از پروتئین و موادی است که در دانه اصلی یافت می شود .
با توجه به قیمت بالایی که دانه سویای خوراک دام و طیور دارد می توانید از پوسته این محصول برای تامین نیاز دام و طیور خود به پروتئین استفاده نمایید. بدن دام و طیور به ویتامین و پروتئین و فیبر و چربی و … نیاز دارد تا رشد بهتری داشته باشد و محصولاتی با کیفیت را تولید کنند .
تهیه این محصول مرغوب که توسط بازرگانی پاساد تجارت و مستقیم از بندر و درب کارخانه با قیمت کف بازار برای شما عزیزان به سراسر کشور ارسال می گردد را به شما دامداران و مرغداران عزیز پیشنهاد می دهیم.

خرید کنجاله سویا

  • این محصول از دیگر محصولات فرعی است که در فرایند روغنکشی دانه اصلی به وجود می آید و بسیار مناسب برای مصرف دام و طیور است .
  • کنجاله سویا از محصولات مرغوبی است که از طریق واردات و هم تولید در داخل کشور روانه ی بازار می شود  .
  • کنجاله سویا با بهترین کیفیت و در دو نوع وارداتی و تولید داخل در بازرگانی پاساد تجارت موجود و آماده ارسال به سراسر کشور به صورت فوری بار است .

خرید و فروش پوسته سویا و کنجاله سویا

برای خرید پوسته سویا وکنجاله سویا و سایر خوراک دام و طیور با قیمت بندر و درب کارخانه و بهترین کیفیت بازار از طریق شماره تماس های موجود در سایت با ما در تماس باشید . عضو کانال تلگرامی ما شوید تا از قیمت روز انواع خوراک دام و طیور و موجودی های شرکت با خبر شوید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *