جو و ذرت از محصولات اصلی و مهم در بین خوراک دام و طیور می باشد . استفاده از این دو محصول در بین دامداران و مرغداران بسیار رواج دارد و همه روزه حجم بالایی از این دو محصول خرید و فروش می شود .
جو و ذرت در داخل کشور و توسط کشاورزان عزیز کشت می شود اما به دلیل حجم بالای تقاضا و عدم پاسخگویی تولید داخل و هم چنین قیمت پایین جو و ذرت وارداتی تقاضا برای خرید جو و ذرت وارداتی بسیار است .

جو بندر

جواز محصولات پرانرژی و بسیار مفید برای تغذیه دام و طیور می باشد . این محصول هم در داخل تولید می شود و هم از بنادر شمالی و جنوبی کشور از کشورهایی مانند روسیه ، برزیل و… واردات می شود .
کیفیت جو داخلی بسیار مرغوب است و مناسب برای جیره ی غذایی دام و طیور می باشد اما قیمت پایین جو وارداتی نسبت به جو داخلی و امکان خرید جو وارداتی در تناژ بالا خرید جو وارداتی از بندر را به مراتب به صرفه تر کرده است .
فروش انواع جو سفید و زرد وارداتی از کشورهای مختلف از جمله روس از بنادر امیر آباد انزلی ، بندر امام و… توسط بازرگانی پاساد تجارت امکان پذیر است .

با ما در تماس باشید.

ذرت بندر

ذرت وارداتی از جمله محصولات با کیفیتی است که از کشورهای مختلفی از جمله آرژانتین ، برزیل و … وارد کشورمان می شود و توسط بازرگانی پاساد تجارت با قیمت بندر در اختیارمرغداری ها ، دامداری ها و شرکت های پخش خوراک دام و طیور قرار داده  می شود .

خرید جو و ذرت بندر

برای اطلاع از قیمت روز و خرید جو و ذرت بندر با شماره تماس های موجود در کانال تلگرامی شرکت یا صفحه ی اصلی سایت شرکت با کارشناسان ما درواحد فروش در تماس باشید .
همه روزه لیست موجودی شرکت و قیمت روز  محصولات در کانال تلگرامی شرکت به نشانی pasadtrade@ بروزرسانی می گردد .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *