ضایعات لوبیا از ارزش غذایی بالایی برخوردار است که استفاده از آن در جیره غذایی دام و طیور در بسیاری از دامداری ها و مرغداری ها انجام می شود .
این محصول جایگزین مناسبی برای انواع خوراک دام و طیور است . جهت آشنایی با خواص و مراکزمعتبر فروش ضایعات لوبیا جیره‌ی دام وطیور با ما همراه باشید.

مرکز فروش ضایعات لوبیا

شرکت بازرگانی پاساد تجارت از باسابقه ترین و بزرگترین شرکت های فعال در زمینه خوراک دام و طیور و آبزیان به سراسر کشور می باشد.
فروش ضایعات لوبیا جیره‌ی دام و طیور هم اکنون در بازرگانی پاساد تجارت انجام می شود.

شما می توانید جهت اطلاع از قیمت و خرید این محصول که با کیفیتی تضمینی  و مرغوب و با قیمت بسیار ارزان نسبت به کیفیتی که دارد از طریق شماره تماس های موجود در سایت شرکت با کارشناسان ما در واحد فروش در ارتباط باشید.

موارد استفاده ضایعات لوبیا

با دقت در انالیز دانه لوبیا پی می بریم که این محصول دارای : 1. پروتئین 2. چربی 3. کربوهیدارت 4. مواد با انرژی زیاد است .
وجود این ترکیبات خود نشانگر ارزش غذایی بالای این خوراک می باشد.
با توجه به آنالیز آن می توان گفت که از ضایعات لوبیا چنانچه مرغوب و با کیفیت باشد جایگزین مناسبی برای خوراک هایی مانند جو و همچنین ذرت در سبد غذایی دام وطیور است.
اگر به فکر صرفه جویی در هزینه های خود هستید حتما خرید ضایعات دانه لوبیا که متشکل از دانه های شکسته و لاغر و نارس لوبیا است را در برنامه خود قرار دید .

فروش ضایعات لوبیا جیره‌ی دام وطیور

برای اطلاع از قیمت روز این محصول با کارشناسان ما در واحد فروش در تماس باشید.
با مراجعه به صفحه اصلی سایت شرکت یا منوی ارتباط با ما  ضمن تماس با کارشناسان ما در بخش فروش از قیمت و کیفیت محصول درخواستی خود اطلاعات کاملی را کسب نمایید.
برای اطلاع از تخفیفات ویژه و لیست قیمت روز موجودی های شرکت در کانال تلگرامی ما عضو شوید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *