قیمت روز پودرهسته خرما وتفاله خرما چقدر است و این تفاوت قیمت به دلیل چیست ؟ ارزش غذایی تفاله خرما و پودر هسته  خرما چقدر است ؟ نحوه خرید و فروش پودرهسته خرما وتفاله خرما از بازرگانی پاساد تجارت چگونه است ؟

پودر هسته خرما و تفاله خرما

تفاله خرما و پودر هسته خرما دو محصول با کیفیت و با ارزش غذایی بالاست که همه روزه  برای مصرف دامداری ها و مرغداری ها ، از بازرگانی پاساد تجارت خریداری می شود .
از این دو محصول خوراکی دام و طیور در سبد غذایی به عنوان جایگزین جو ، ذرت ، سویا استفاده می کنند .
پودرهسته خرما سرشار از : 1. پروتئین 2. ویتامین 3. کلسیم 4. انتی اکسیدان 5. مواد معدنی و مغذی و پرانرژی است که در کنار تفاله خرما محصولی مناسب به عنوان جایگزین خوراک اصلی و یا به عنوان مکمل غذایی در تغذیه دام وطیور بسیار مورد استفاده قرار می گیرد .

اهمیت استفاده از خوراک جایگزین

بیشتر دامداران و مرغداران پیوسته از خوراک های جایگزین مانند انواع پودر و تفاله و سبوس و … استفاده می کنند.
دلایل متنوعی باعث استفاده از محصول جایگزین است که از مهمترین دلایل می توان به قیمت بالای خوراک اصلی مانند جو ، سویا ،ذرت اشاره نمود .
همچنین به جهت کمبود محصول اصلی در بازار و ایجاد تنوع و خوش خوراکی در دام و بالابردن ارزش غذایی جیره روزانه برای دام و طیور ، بیشتر مرغداران و دامداران پیوسته از محصولات جایگزینی مانند تفاله خرما و پودر هسته خرما استفاده می کنند .

ارسال محصولات به سراسر کشور

محصولات بازرگانی پاساد تجارت به صورت عمده و با قیمت درب کارخانه و کاملا تضمینی به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن ارسال می شود .
 تفاله خرما و پودر هسته خرما درجه یک در تناژ بالا در بازرگانی پاساد تجارت موجود و آماده بارگیری است.

خرید و فروش پودرهسته خرما وتفاله خرما

برای خرید و فروش این دو محصول با بهترین کیفیت ها و به صورت عمده و قیمت درب کارخانه با کارشناسان ما در بخش فروش شرکت در تماس باشید.

عضو کانال تلگرامی ما شوید تا از قیمت روز و موجودی محصولات شرکت با خبر شوید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *