قیمت روز ضایعات لوبیا چند است ؟ از کجا ضایعات لوبیا ارزان قیمت تامین کنیم ؟ انالیز ضایعات لوبیا با کدام خوراک دام و طیور تشابه دارد و می تواند جایگزین آن باشد ؟
ضایعات لوبیا که از لوبیاهای شکسته ، نارس و لاغر و ریز تشکیل می شود از ارزش غذایی بالایی برخوردار است .
جهت خرید انواع ضایعات حبوبات با ما در تماس باشید.

ارزش غذایی ضایعات لوبیا


شاید در بسیار از سایت ها خوانده باشید که ضایعات لوبیا دارای ارزش غذایی بالایی برخوردار است . حال ما با بیان آنالیز این محصول دلیل این سخن را به شما خواهیم گفت .
گفتیم که ضایعات درواقع همانند دانه اصلی است اما چون غیر قابل استفاده و مصرف برای انسان است برای خوراک دام و طیور مورد استفاده قرار می گیرد.
ضایعات لوبیا از نظر دارا بودن پروتئین ، چربی ، مواد مغذی ، کربوهیدات و مواد انرژی زا مشابه دانه ذرت و دانه جو است و می توان جایگزین این دو ماده شود .
ارزش غذایی بالای این خوراک به جهت دارا بود مواد ذکر شده در بالاست که اهمیت استفاده از این خوراک را با توجه به قیمت ارزانی که نسبت به ذرت و جو دارد را نشان میدهد .

خرید ضایعات لوبیا ارزان قیمت برای خوراک طیور

برا اطلاع از قیمت روز محصول ودریافت اطلاعات کامل و ثبت سفارش با کارشناسان ما در ارتباط باشید (جهت دریافت شماره تماس اینجا کلیک کنید)

عضو کانال رسمی ما در تلگرام شوید تا علاوه بر دریافت لیست قیمت روز از تخفیفات و فروش های ویژه و فوق العاده ای شرکت با خبر شوید.(عضویت)

.

.

.

فروش ویژه همراه با تخفیفات ماه جاری(برای دریافت راهنمایی بیشترروی هر گزینه کلیک کنید )

* فروش ذرت روسی ارزان*

* فروش فوق العاده پودر گوشت با قیمت عالی*

* فروش فوق العاده ذرت و جو دامی ارزان *

تخفیف ویژه ذرت علوفه ای *

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *