ضایعات حبوبات

ضایعات لوبیا برای چه نوع دام و طیوری مفید است ؟ ضایعات لوبیا چه تاثیری در رشد دام و طیور دارد ؟ آیا استفاده از ضایعات لوبیا موثر برای دام و طیور گوشتی است ؟ مراکز معتبر خریدوفروش ضایعات لوبیا به قیمت عمده و ارزان در کدام استانها قرار دارند؟

آنالیز ضایعات لوبیا

آنالیز این محصول نشان از وجود انواع : 1. پروتئین ها 2.ویتامین ها و 3. مواد موثر و پرانرژی است .
این محصول در رشد دام و طیور تاثیری شگفت انگیز دارند .
امروزه  استفاده از ضایعات حبوبات دربین دامداران و مرغداران بسیار رواج دارد .
ضایعات لوبیا ، عدس و… از جمله این ضایعات هستند که باتوجه به مفید بودن و تاثیر موثری که در رشد بدن حیوانات دارند در سبدغذایی دام و طیور مورد استفاده قرار می گیرد .

از جمله دلایل استفاده از ضایعات موادی مانند لوبیا می توان به : 1. خواص بسیارآن 2. قیمت ارزان و پایین ضایعات لوبیا در مقایسه با سایر خوراک مشابه اشاره کرد.
قیمت خریدو فروش خوراک برای دامداران و مرغداران امری  بسیار حیاتی است چرا که بیش از 70 درصد هزینه های یک دامدار یا مرغدار را هزینه پرداختی برای خوراک تشکیل می دهد و آنها برای صرفه جویی در هزینه ها و ارائه محصول ارزان قیمت به بازار نیازمند صرفه جویی در هزینه های خود هستند و پیدا کردن جایگزین مناسبی با خواصی مشابه خوراک اصلی دام و طیور با قیمت ارزان و پایین از دغدغه های همیشگی این قشر زحمت کش است.
ازجایگزین های مناسب خوراک دام و طیور می توان به ضایعات لوبیا که تشکیل شده از لوبیاهای ریز ، شکسته و نارس هستند اشاره نمود .

مراکز معتبر خریدوفروش ضایعات لوبیا به قیمت عمده و ارزان

اگر شما از خریداران ضایعات لوبیا شکسته مرغوب هستید با ما در تماس بگیرید.
ضایعات لوبیا مرغوب و ضایعات سایر حبوبات هم اکنون در تناژ بالا و در قیمت های بسیار ارزان و رقابتی در شرکت بازرگانی پاساد تجارت موجود و آماده ارسال به صورت فوری بار به سراسر کشور است .
این محصول بلافاصله بعد از ثبت سفارش برای شما ارسال خواهد شد.
شما خریداران گرامی میتوانید برای اطلاع از قیمت روز و کیفیت محصول و اطلاعات مربوط به باربری و هر سوال دیگری که داشتید از کارشناسان ما در دفتر فروش شرکت بپرسید.
برای ارتباط میتوانید از طریق شماره تماس های موجود در سایت شرکت و یا کانال تلگرامی شرکت با ما در ارتباط باشید
با عضویت در کانال تلگرامی از تخفیفات ویژه هر هفته زودتر از دیگران با خبر شوید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *