کنجاله چیست؟ کنجاله به تفاله و باقی مانده های جامدی حالت که بعد از هربار روغن گیری از دانه های روغنی از قبیل دانه روغنی سویا ، دانه آفتابگردان ، دانه کلزا ، دانه پنبه دانه ، دانه ذرت ، دانه زیتون و … به دست می آید .
از کنجاله برای مصرف دام و طیور در مرغداری ها و دامداری ها بهره می برند .
البته از کنجاله سویا برای جایگزین گوشت چرخ کرده در پخت غذاهایی مانند ماکارونی برای مصرف انسان هم استفاده می کنند .

کنجاله چیست ؟

کنجاله سویا : سویا از دانه های روغنی است که پراز پروتئین و موارد ضروری برای رشد دام و طیور است .
استفاده از دانه روغنی سویا در جیره غذایی بسیار مفید است .
امروزه به جهت نیاز به روغن گیاهی جهت تولید روغن پخت و پز و کره های گیاهی و… ابتدا در کارخانه های تولید روغن اقدام به روغنگیری از دانه های روغنی می کنند و سپس باقی مانده آن را تحت عنوان کنجاله برای مصرف دام و طیور به فروش می رسانند.


کنجاله سویا از جمله با ارزشترین انواع کنجاله است که دارای درصد بالایی از پروتئین و اسید آمینه های ضروری می باشد و نسبت به دانه روغنی سویا قیمت پایین تری هم دارد .
کنجاله سویا هم در کارخانه های تولید روغن در داخل کشور تولید می شود و هم به دلیل تقاضای زیاد در بازار از کشورهایی مانند برزیل و آرژانتین و هندوستان و … وارد می شود .
این محصول بعد از تخیله در بنادر برای مصرف به سراسر کشور صادر می شود .

خرید انوع کنجاله

اگر شما از خریداران کنجاله سویا ، کنجاله ذرت ، کنجاله آفتابگردان ، کنجاله زیتون ،کنجاله کلزا ، کنجاله پنبه دانه و … به صورت عمده و قیمت ارزان هستید ، بازرگانی پاساد تجارت آماده همکاری با شما عزیزان است.

برای خرید و ثبت سفارش میتوانید از طریق شماره تماس های موجود در سایت (کلیک کنید).
با عضویت در کانال تلگرامی شرکت به آدرس pasadtrade@ از قیمت روزانه انواع کنجاله و خوراک دام و طیور و محصولات فوری بار اطلاع یابید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *