یک خبر بسیار خوب برای دامداران ومرغداران !!!!

خرید جو دامی وارداتی از کشور روسیه مستقیم از بندر امیرآباد انزلی با قیمت ارزان و مناسب و حجم و تناژ بالا به صورت کاملا تضمینی توسط شرکت بازرگانی پاساد تجارت امکان پذیر شد .
جو دامی یک محصول بسیار با کیفیت و استاندارد که برای مصرف و استفاده در جیره دام و حتی طیور بسیار خوش خوراک می باشد .
مصرف جو در خوراک برای دام به خصوص دام های پرواری ، گوشتی  و شیری بسیار مناسب است و باعث رشد بهتر و سریعتر دام هایتان خواهد شد .
استفاده از این نهاده که سرشار از پروتئین و مواد مورد نیاز برای رشد دام است ، می تواند به بهبود کیفیت محصولات تولیدی شما تاثیر فوق العاده بگذارد .

جو وارداتی از بندر امیرآباد

این نوع از جو با کیفیت درجه یک و استاندارد توسط بازرگانان از کشورهایی مانند روسیه خریداری می شوند و پس ار ترخیص در بنادر به صورت مستقیم توسط شرکت های توزیع به سراسر کشور برای مصرف دام و طیور داخلی استفاده می شود.
دلیل واردات جو از کشورهای دیگر هم نیاز و تقاضای فراوان در بازار ایران است که کشور ما را یکی از بزرگترین وارد کننده های جو در جهان قرار داده است.
کیفیت جو وارداتی روس در بندر امیرآباد انزلی ، از نوع درجه یک و بسیار مرغوب است و با توجه به قیمت ارزان آن به دلیل فروش مستقیم و عدم دخالت واسطه ها و همچنین امکان خرید به صورت فله ای و در تناژ های بالا ،خریدار و طرفدار بسیاری در میان دامداران و مرغداران را به خود اختصاص داده است.

خرید جو دامی روسیه

برای اطلاع از قیمت محصولات و خرید جو روس و انواع خوراک دام وطیور با کیفیت درجه یک و  تضمینی و قیمت بسیار ارزان به صورت عمده و در تناژ با کارشناسان ما در بخش فروش (منوی ارتباط با ما) تماس بگیرید تا اطلاعاتی از قبیل قیمت ، نوع جو ، کیفیت جو در اختیار شما عزیزان قرار دهد .


با عضویت در کانال تلگرامی ما به نشانی  PASADTRADE@ از قیمت روز و موجودی محصولات شرکت با خبر شوید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *