امروزه امکان خرید جو دامی فوری بار از بندر و مراکز خرید و فروش جو امکان پذیر است . یکی از مراکز معتبر در زمینه خرید جو دامی بندر، بازرگانی پاساد تجارت است که جو دامی  درجه یک را با قیمت بسیار ارزان و مستقیم از بنادر در اختیار خریداران گرامی قرار می دهد .
جو فوری بار در این مرکز برای عزیزانی که نیاز فوری به این محصول دارند نیز موجود است .
این محصول توسط عوامل فروش ما در شرکت به سراسر کشور ارسال می شود و نکته ای که خریداران گرامی باید به آن دقت نمایند این است که هزینه ی باربری بر عهده ی خود آنها (خریدار) می باشد .
خرید جو دامی به صورت نقدی واریزی می باشد و در تناژ بالا انجام می شود .
برای کسب اطلاعات بیشتر از قبیل نوع جو ، کیفیت و قیمت آن و همچنین نحوه ارسال با کارشناسان ما در بخش فروش در ارتباط باشید .

جودامی فوری بار

پرورش دام و طیور در داخل کشور ما به فراوانی صورت می گیرد . جو یکی از خوراک عمده در جیره غذایی دام است .
با توجه به درخواست و تقاضای جو در داخل کشور و از آنجایی که تولید داخلی این محصول جوابگوی کامل این نیاز نیست ، کیفیت بالای محصول خارجی ، قیمت پایین آن نسبت به جو داخلی و امکان خرید راحت جو خارجی در تناژ بالا ، همه این عوامل به نوعی دست در دست هم داده اند تا جو وارداتی یکی از محصولات پرتقاضا در بازار باشد و همه روزه افراد فراوانی اقدام به خرید این محصول نمایند .

مرکز خرید جو دامی فوری بار از بندر

شرکت بازرگانی پاساد تجارت از معتبرترین و بزرگترین شرکت های عرضه خوراک دام و طیور و آبزیان است که اقدام به فروش جو دامی فوری بار به طور مستقیم از بنادر مختلف کشور می نماید .

برای خرید جودامی با کیفیت درجه یک و تضمینی و قیمت عمده در تناژ بالا با کارشناسان ما در بخش فروش در ارتباط باشید .

عضو کانال رسمی ما در تلگرام  به نشانی (pasadtrade@) شوید تا از موجودی و قیمت روز انواع جو و خوراک دام وطیور با خبر شوید . با ما در ارتباط باشید (کلیک کنید).

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *