اگر شما از خریداران کنجاله سویا دامی هستید با ما در ارتباط باشید . ما در سریعترین زمان ممکن محصول کنجاله مورد نظرتان را با قیمت ارزان و کیفیت درجه یک در اختیار شما قرار خواهیم داد .
دانه های روغنی انواع مختلفی دارند و از جمله دانه های باارزش غذایی بالا که کیفیت پروتئین آن بالاست ، سویا می باشد .

کنجاله سویا دامی چگونه تولید می شود ؟

 حتما شما هم نام روغن هایی مانند روغن زیتون ، روغن کنجد ، روغن آفتابگردان به گوشتان خورده و حتی از آنها برای مضرف هم بهره برده اید .این نوع روغن ها را از دانه های روغنی کنجد ، زیتون ، آفتابگردان ، ذرت ، سویا و … با روشهای مختلف روغنکشی می کنند ودر پخت و پز و تولید کره های گیاهی و تولید سس های مایونز و بسیاری مصارف دیگر استفاده میکنند.
اما بعد از روغنی که این دانه های روغنی ذکر شده گرفته می شود باقی مانده(تفاله) آن را دور نمی ریزند چرا که حتی تفاله آن هم دارای خواص فراوانی است که برای مصرف دام وطیور و حتی انسان هم فراوری و بسته بندی می شود و با نام کنجاله خرید و فروش می شود .
حتی سویایی که به عنوان یک جایگزین مناسب  و سرشار از پروتئین برای گوشت در پخت و پز غذایی مانند ماکارونی استفاده می شود هم کنجاله می باشد .

فروشندگان کنجاله ی سویا

کنجاله سویا و سایر انواع کنجاله هم در کارخانجات داخل تولید می شود و هم چون نیاز به این محصول در داخل زیاد است از طریق واردات هم این محصول در دسترس دامداران و مرغداران است .
کنجاله وارداتی دارای کیفیت عالی و استاندارد از کشورهای گوناگونی مانند آرژانتین ، برزیل ، هندوستان و … وارد می شود و کنجاله داخلی هم در شهرهای مختلف کشور بخصوص شهرهای شمالی که کشت سویا فراوان است تولید می شود .

راه های ارتباطی با ما

برای اطلاع از قیمت و کیفیت و خرید محصول کنجاله وارداتی یا تولید داخل و سایر انواع خوراک دام و طیور :

1-      ارتباط با واحد فروش از طریق شماره تماس های موجود در سایت شرکت

2-      عضویت در کانال تلگرامی به نشانی (pasadtrade@)

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *