اگر سوال شما این است که از کجا کنجاله سویا بخریم که قیمت ارزان و کیفیت بسیار بالایی داشته باشد ما با دلایل کافی به شما خواهیم گفت که چرا پاسخ ما خرید از بازرگانی پاساد تجارت است .
شرکت بازرگانی پاساد تجارت در زمینه خرید و فروش کنجاله سویا و انواع خوراک دام و طیور و آبزیان فعالیت دارد .

چرا بازرگانی پاساد تجارت ؟

1.      کیفیت محصول :
اگر شما دغدغه خرید محصول با کیفیت را دارید پس با خیال راحت از ما خرید کنید  چرا که ما محصول با کیفیت بسیار بالا را در اختیار خواهیم داد و در این زمینه هم کیفیت  محصولی که برای شما خریداران گرامی ارسال خواهیم نمود را تضمین می کنیم و همان محصولی که دلخواه شماست را برای شما ارسال خواهیم کرد .
کارشناسان ما در بخش فروش نمونه تصاویر و فیلم محصولی که قصد خرید آن را دارید به همراه قیمت و تمامی اطلاعات از قبیل تاریخ تولید ، کارخانه تولیدی و… را به صورت کامل همراه با مشاوره رایگان در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد .

2.      قیمت محصول :
قیمت یکی دیگر از فاکتور های مهم در خرید محصول است . دامداران و مرغداران همواره در صدد خرید محصول با قیمت مناسب هستند و صرفه جویی در هزینه ها را مد نظر دارند .
اگر محصول به صورت مستقیم ار بنادر کشور و کارخانه های تولید محصول در داخل و بدون دخالت واسطه ها برای شما ارسال گردد، هزینه پایانی محصول برای خرید بسیار پایین تر از قیمت محصول در بازار و بسیاری از شرکت های فعال در پخش کنجاله ، خواهد بود
بازرگانی ما محصول را به طور مستقیم از بنادر و کارخانه ها به خریداران و حتی بعضی از شرکت های پخش درزمینه خوراک دام و طیور، عرضه می نماید .

شما اگر به دنبال خرید کنجاله با کیفیت بالا و درجه یک  و قیمت ارزان ومناسب هستید با ما در ارتباط باشید .

از کجا کنجاله سویا بخرید ؟

بهترین پاسخ برای سوال ” از کجا کنجاله سویا بخریم ؟ ” ، خرید از بازرگانی یکتا دانه پاساد می باشد .

راه های ارتباطی با ما

برای اطلاع از قیمت و کیفیت و خرید محصول کنجاله و سایر خوراک دام طیور :

1-      ارتباط با واحد فروش از طریق شماره تماس های موجود در سایت شرکت

2-      عضویت در کانال تلگرامی

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *