بازرگانی پاساد تجارت مرکز خرید انواع تفاله خرما و پودر هسته خرما برای مصرف در دامداری ها و مرغداری ها آماده همکاری با خریداران گرامی می باشد .
اگر به دنبال خرید وفروش تفاله‌خرما و همچنین پودرهسته خرما با کیفیت عالی و قیمت بسیار مناسب (قیمت کف بازار) به صورت عمده و حتی در تناژ بالا هستید با کارشناسان شرکت در بخش فروش در ارتباط باشید .

امروزه به دلیل نوسانات قیمت ارز ، نرخ نهاده های دامی وارداتی و داخلی افزایش هایی داشته است از این رو دامداران و مرغداران در فکر پیدا کردن جایگزین مناسبی برای نهاده هایی مانند سویا ، ذرت ، جو و … خود بوده اند . ما به شما تفاله و پودرهسته‌خرما را پیشنهاد میدهیم.

 چرا خرید تفاله خرما و پودر هسته خرما ؟

 از آنجایی که قیمت محصولاتی مانند جو ، ذرت ، سویا  که از خوراک اصلی در جیره غذایی دام و طیور هستند با افزایش روبه رو بوده است و نیازمند پرداخت هزینه بالایی به نسبت خرید تفاله‌خرما و پودر هسته خرما می باشد ، بسیار از دامداران و مرغداران برای صرفه جویی در هزینه و حفظ موجودی جو ، ذرت و سویای انبار های خود و همچنین ایجاد تنوع در جیره غذایی به جهت خوش خوراکی این محصول را خریداری و مورد استفاده در دامداری ها و مرغداری های خود  قرار می دهند .

 این محصول با کیفیت برای انواع: 1.مرغ گوشتی 2.مرغ تخمگذار 3. دام های شیری 4. دام های گوشتی به کار گرفته می شود و در بهبود کیفیت محصولات تولیدی از قبیل شیر، گوشت و تخم مرغ بسیار موثر است .

 مرکز خریدانواع تفاله وپودرهسته خرما

برای خرید محصول با کیفیت و با قیمت عمده با ما در ارتباط باشید .

برای خرید محصول با کیفیت و با قیمت عمده عضو کانال تلگرامی ما شوید .
محصولات به صورت فوری بار برای شما به سراسر کشور ارسال خواهند شد .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *