استفاده از پودر هسته خرما در جیره غذایی چه تاثیری در پروش و تولید محصول دارد ؟چگونه از قیمت روز هسته خرما اطلاع پیدا کنیم ؟ پودر هسته خرما جایگزین مناسبی برای چه محصولاتی است ؟ فروش هسته خرما برای خوراک دام از کدام مراکز معتبر صورت می گیرد ؟

هسته خرما گونه ای از ضایعات کارخانه های تولید محصول ازخرما است که با فراوری روی آن می توان به عنوان یک محصول دامی برای تغذیه و در جیره دام از آن استفاده کرد .

این محصول دارای پروتئین و مواد انرژی زا است و به جهت هزینه کمتری که نسبت به سویا ، ذرت ، جو و… دارد جایگزین مناسبی برای این محصولات است .
پودر هسته خرما دارای مزیت های دیگری از جمله : 1. خوش خوراک بودن 2.فراهم کردن آسان و راحت 3.حمایت از محیط زیست و طبیعت به جهت استفاده از ضایعات محصولات و…

از پودر هسته خرما همچنین می توان برای تغذیه مرغ تخمگذار و مرغ گوشتی هم بهره ببریم.

پودر هسته خرما

هسته خرما را با استفاده از دستگاه ها در شماره های مختلف پودر میشود و بعد از آن برای تغذیه دام وطیور استفاده می شود . 

این محصول در دو نوع فله ای و کیسه در بازرگانی پاساد تجارت به فروش می رسد.

با توجه به افزایش قیمت محصولاتی مانند جو ، ذرت ، سویا که نقش اصلی در جیره دام و طیور را دارند ، مرغداران و دامداران به فکر پیدا کردن جایگزین مناسبی برای این محصولات هستند تا هم در هزینه آنها صرفه جویی شود و هم در فرایند تولید و پرورش آنها وقفه و مشکلی ایجاد نشود ، بدون شک استفاده از پودر هسته خرما یک فکر عالی در زمینه جایگزینی محصولاتی مانند سویا وذرت و جو و  … است .

فروش هسته خرما برای خوراک دام

 اگر شما از خریداران هسته خرما و پودر هسته خرما با کیفیت به صورت عمده هستید با کارشناسان ما در بخش فروش در تماس باشید تا از قیمت و کیفیت محصول اطلاع یابید .

عضو کانال تلگرامی ما شوید تا ازقیمت  محصولات شرکت و محصولات فوری بار اطلاع یابید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *