اگر شما ازخریداران پودر هسته خرما به صورت عمده هستید با ما در ارتباط باشید . پودر هسته خرما در دو نوع فله ای و کیسه در انبار های شرکت موجود است و آن را با قیمت بسیار مناسب برای شما در سریعترین زمان ممکن ارسال خواهیم نمود . خرید پودر هسته خرما با کیفیت عالی در بازرگانی پاساد تجارت به فروش می رسد .

مزایای استفاده از پودرهسته خرما

استفاده از پودر هسته خرما در جیره غذایی دام و طیور به عنوان جایگزین برای محصولاتی مانند جو ، ذرت ، سویا که در بازار با قیمت بسیار بیشتر از پودر هسته خرما به فروش می رسد ، دارای مزایایی است که در زیر به چند مورد از این  فواید اشاره خواهیم کرد :

  1. صرفه جویی در هزینه : از آنجایی که محصولاتی مانند سویا و ذرت در بازار قیمت بالاتری دارند استفاده از پودر هسته خرما به صرفه جویی شما در هزینه ها کمک خواهد کرد .
  2. آنالیز مشابه پودر هسته خرما با سویا و ذرت : این محصول دارای درصد بالایی پروتئین  و انرژی برای مصرف دام و طیور است و برای رفع نیاز بدن به این مواد می‌شود از آنها استفاده کرد .
  3. استفاده از پسمانده هایی مانند هسته خرما در پاک ماندن طبیعت و محیط  زیست اهمیت دارد.
  4. خوش خوراکی این ماده غذایی برای مصرف دام وطیور
  5. بالا رفتن کیفیت محصولات تولیدی مانند شیر و گوشت و…

این ها فقط نمونه هایی از فواید استفاده از پودر هسته خرما در جیره غذایی دام و طیور است .

خرید پوست هسته خرما(قیمت ارزان،فوری بار)

برای خرید و سفارش پودر هسته خرما به دو صورت 1. فله ای و 2.کیسه با ما در ارتباط باشید.

با عضویت در کانال تلگرامی ما از تصاویر و فیلم نمونه محصول و قیمت روز پودر هسته خرما و سایر نهاده های دام و طیور اطلاع یابید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *