برای اطلاع از قیمت خرید کنجاله سویا گنبد فوری بار با ما همراه باشید . ما در ادامه راه های اطلاع از قیمت خرید کنجاله سویا گنبد و سایر نهاده های دامی را برای شما در میان خواهیم گذاشت .

کنجاله‌سویا

کنجاله سویا ماده‌ی به جا مانده بعد از روغنکشی دانه های روغنی سویا است که به جهت دارابودن درصد بالایی از پروتئین ،برای مصرف دام بسیار خوش خوراک است و بخش زیادی از نیاز روزانه دام به پروتئین را برطرف می‌کند .بدین جهت بسیاری از فعالان حوزه دام و طیور همواره طرفدار و خریدار این محصول باارزش غذایی بالا هستند .

کنجاله‌سویا گنبد (فوری بار)

این نوع کنجاله دارای کیفیت مناسبی است و خریداران زیادی را هم دارد . گواه این مطلب هم زمانیست که اعلام موجودی توسط شرکت در کانال تلگرامی یا سایت شرکت انجام می‌پذیرد و سفارش های بسیاری در کمترین زمان به دست ما همکاران ما در واحد فروش می‌رسد .

شرکت بازرگانی پاساد تجارت همواره رضایت مشتریان خود از خرید را در نظر دارد و محصولات با کیفیت عالی و قیمت بسیار مناسب را در اختیارشان داده و خواهد داد .

قیمت خرید کنجاله سویا گنبد فوری بار

کنجاله سویایی که توسط شرکت بازرگانی پاساد تجارت ارئه و به فروش می‌رسد دارای کیفیت درجه یک و قیمت ارزان و کاملا رقابتی با سایر شرکت ها است . محصولات کنجاله سویا گنبد هم در این شرکت به صورت فوری بار ارئه می‌شود .

شما میتوانید با ارتباط با ما  از طریق شماره تماس های موجود در سایت علاوه بر مشاوره رایگان توسط واحد فروش ما، قیمت محصول وتمامی سوالاتی که در زمینه خرید محصول مورد نظرتان دارید به صورت کامل پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید .

همچنین شما با عضویت در کانال تلگرامی ما ازلیست  محصولات موجود در انبارهای شرکت و قیمت روز محصولات اطلاع پیدا کنید .

با ما در ارتباط باشید .

تلفن تماس واحد فروش :

044-33656942
09126891426
09197234229
09101865586

کانال اطلاع رسانی و اعلام قیمت در تلگرام :                 t.me/pasadtrade

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *