ذرت دامی و ارزش غذایی آن : دانه ذرت به جهت داشتن میزان بالایی از 1. پروتئین 2.نشاسته 3.ویتامین ها از ارزش غذایی بالایی داراست.
ارزش غذایی بالای این محصول سبب علاقه فراوان فعالان عرصه دام وطیور به این محصول غذایی است .

برای رفع نیاز پروتئین مورد نیاز دام و طیور میتوان از گلوتن ذرت هم استفاده کرد.

گلوتن محصولی است که بعد از جداسازی نشاسته از ذرت  حاصل می‌شود .
این محصول منبعی غنی از پروتئین است .

گلوتن ذرت را میتوان یک جایگزین بسیار عالی از جهت رفع نیازهای پروتئینی بدن دام وطیور معرفی کرد و حتی میتوان از گلوتن ذرت به جای سویا هم بهره برد .

بنابراین توصیه ما این است که از این محصول سرشار از پروتئین به همراه جو و ذرت برای مصرف دام و طیور خود و رفع نیاز پروتئینی آنها بهره ببرید .

خرید ذرت دامی :

شرکت بازرگانی پاساد تجارت در فروش انواع محصولات ذرت دامی وارداتی  و تولید داخل ، ذرت علوفه ای (بسته بندی 30kg و فله) و گلوتن ذرت و سایر خوراک دام وطیور و آبزیان فعالیت دارد.

ما این تضمین را به شما میدهیم که محصولات ما با کیفیت عالی و به صورت مستقیم از بنادر یا کارخانه های تولید  و بدون دخالت هیچ واسطه ای با کمترین قیمت و سریعترین زمان ممکن به دست شما خریداران محترم برسد .

برای خرید بدون واسطه ذرت دامی وارداتی بندر با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید تا هم از قیمت محصول با خبر شوید و هم اطلاعات دقیقی از محصول مورد نظرتان نظیر محل تولید ، تاریخ تولید ، تصاویر محصول و … به دست آورید. بازرگانی پاساد تجارت همواره صداقت وشفافیت در معامله را خواستار است . ما به انتخاب شما احترام می‌گذاریم.

همچنین باعضویت در کانال تلگرامی ما به نشانی pasadtrade@ از موجودی‌های محصولات و قیمت به روز محصول و همچنین محصولات فوری بار سریعتر از همیشه آگاه شوید .
با ما در ارتباط باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *