مرکز خرید ذرت دامی وارداتی از بندر با قیمت ارزان و مناسب کدام شرکت است ؟ برای تهیه ذرت دامی وارداتی چه کاری باید انجام داد ؟

ذرت دامی غلاتی سرشار از مواد و املاح پرانرژی و مورد نیاز رشد دام وطیور اشت . شرکت بازرگانی پاساد تجارت با فعالیت در حوزه خرید و فروش خوراک و نهاده های دام وطیور این اطمینان را به شما می‌دهد که توانایی تامین هرگونه خوراک دام و طیور داخلی و وارداتی را با کیفیت اعلا و قیمت عمده و رقابتی برای شما خریداران گرامی را دارد .

آیا خرید ذرت‌دامی وارداتی مثل ذرت برزیل به صرفه می باشد؟

جواب این سوال را در مقاله های قبلی در سایت گفتیم و اینجا به طور خلاصه به آن می‌پردازیم :

ذرت وارداتی برزیل از بنادر جنوبی کشور نظیر بندر امام وارد کشور ما می‌شود و از آنجا برای خریداران و انبارهای شرکت در سایر استانهای کشور بارگیری می‌شود .

این طبیعی است که قیمت و هزینه حمل و نقل بار برای استانهای جنوبی کشور کمتر و صرفه اقتصادی بالاتری نسبت به استانها و شهرهای شمالی کشور دارد .

ذرت های وارداتی از کشور روسیه چون در بنادر شمالی ما تخلیه و بارگیری برای خریداران می‌گردد برای استانهای شمالی کشور از لحاظ قیمت پایانی (همراه با حمل و نقل) باصرفه تر است.

این نکته رو هم فراموش نکنید که ذرت هایی که توسط بازرگانی ما بارگیری می‌شود به ذرت دامی برزیل یا اوکراین باشد و چه ذرت دامی روس دارای کیفیت بسیار بالایی است .

ما این تضمین را به شما خریداران عزیز میدهیم که ذرت درجه یک وارداتی را با قیمت عمده و کاملا رقابتی در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد تا همیشه مشتری ما باشید .

از مهمترین ویژگی های ذرت وارداتی برزیل عبارتند از :

  1. قیمت مناسب
  2. کیفیت ممتاز
  3. راحتی خرید

خرید بدون واسطه‌ی ذرت دامی وارداتی از بندر

برای خرید بدون واسطه ذرت دامی وارداتی بندر با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید تا هم از قیمت محصول با خبر شوید و هم اطلاعات دقیقی از محصول مورد نظرتان نظیر محل تولید ، تاریخ تولید ، تصاویر محصول و … به دست آورید. بازرگانی پاساد تجارت همواره صداقت وشفافیت در معامله را خواستار است . ما به انتخاب شما احترام می‌گذاریم.

همچنین باعضویت در کانال تلگرامی ما به نشانی pasadtrade@ از موجودی‌های محصولات و قیمت به روز محصول و همچنین محصولات فوری بار سریعتر از همیشه آگاه شوید .

تلفن تماس واحد فروش :

044-33656942
09126891426
09197234229
09101865586

کانال اطلاع رسانی و اعلام قیمت در تلگرام :                 t.me/pasadtrade

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *