مرکز خرید کنجاله با کیفیت و مرغوب کجاست ؟ قیمت روز کنجاله مرغوب چقدر است ؟

به بازمانده جامدی که پس از فشردن ویا روغن کشی دانه های روغنی مانند سویا ، آفتابگردان ،کنجد و … حاصل می‌شود کنجاله می‌گویند که در زمانهای دور در میان مردم  به نام هایی مانند 1.کنجار 2. کنجیده 3. کنجاره نامگذاری شده بود .

از کنجاله به عنوان منبعی مهم و سرشار از پروتئین برای جیره دام و طیور استفاده می‌کنند تا بخش قابل توجهی از پروتئین ها و اسید آمینه های ضروری برای رشد آنها تامین گردد.

البته تمامی کنجاله ها به عنوان خوراک اصلی دام و طیور مورد استفاده قرار نمیگیرد که در زیر به دو مورد از آن اشاره خواهیم کرد : 1

. کنجاله دانه روغنی کرچک به عنوان کود مورد استفاده قرار می‌گیرد چون در دانه کرچک ماده سفید رنگی که بسیار سمی است وجود دارد که نوعی پروتئین سمی است .

2.وجود محدودیت هایی در تغذیه طیور به وسیله کنجاله ‌های کلزا و کنجاله زیتون و…

کنجاله مرغوب و نقش آن در جیره دام و طیور

فعالین عرصه دام و طیور باید در تعیین نوع و میزان کنجاله مصرفی برای خوراک دام وطیور خود از کارشناسان تغذیه در صنعت دام و طیور بهره گیرند.

مشورت با متخصصین حوزه تغذیه دام و طیور سبب می‌شود تا به بهترین شکل ممکن مقدار و اندازه هرخوراک را در جیره تعیین کرد .

مطمئنن تعیین و انتخاب جیره مناسب و استفاده از کنجاله باکیفیت و مرغوب میتواند سبب :  

1.افزایش میزان بازدهی تولید

2. رشد بهتر و سریعتر دام وطیور

3. دستیابی به اهداف پرورشی مورد نظر در کوتاهترین زمان ممکن

نکته بسیار مهم اینجاست که شما خریدار گرامی باید توجه داشته باشید که تنها مشورت با متخصص تغذیه دام برای دستیابی به اهدافتان کافی نیست و شما باید حتما از خوراک و کنجاله مرغوب و باکیفیت و بهداشتی استفاده کنید تا شاهد بازدهی بالا در تولیدات خود شوید .

مرکز خرید کنجاله با کیفیت

خرید ارزان و با کیفیت کنجاله سویا و سایر انواع کنجاله و خوراک دام وطیور

برای خرید کنجاله سویا و همچنین سایر کنجاله ها نظیر کنجاله آفتابگردان ، کنجاله ذرت ، کنجاله زیتون و … با شماره تماس‌های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید تا با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید و علاوه بر قیمت ، اطلاعات دقیقی هم از محصولی مورد نظرتان دریافت کنید .

شما همچنین با  عضویت در کانال تلگرامی ما به نشانی pasadtrade@ میتوانید از قیمت محصولات و محصولات روباری(فوری بار) شرکت بازرگانی پاساد تجارت اطلاع داشته باشید .

بازرگانی پاساد تجارت (عرضه مستقیم خوراک دام وطیور و نهاده های دامی به قیمت عمده)(ارسال به سراسر کشور)

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *