کنجاله سویا مهمترین منبع تامین انرژی و همچنین بهترین تامین کننده پروتئین در میان منابع حیوانی و گیاهی می باشد.انواع مختلف داخلی و وارداتی این محصول را می توانید از مجموعه ما تامین نمایید.

کنجاله سویا مهمترین منبع تامین انرژی

آیا فروش این محصول تنها از طریق شرکت های تولیدکننده خود محصول صورت می گیرد؟

این محصول ، محصولی فرعی از روغن گیری در کارخانه ها از دانه ی سویا می باشد.این محصول که ارزش غذایی بسیار بالایی دارد همواره بیشتر مورد توجه همگان قرار گرفته است.همانطور که گفته شد سویا دانه ای روغنی است که تقریبا ۲۵ تا ۳۵ درصد آن را روغن تشکیل داده است.این دانه بعد از استخراج روغن آن،مواد باقیمانده آن به وسیله حرارات فرآوری می شود.پروتئین موجود فراوان در این محصول از جمله خواص منحصر به فرد آن می باشد.

پروتئین موجود در کنجاله سویا

کنجاله سویا منبع غنی پروتئین برای انواع حیوانات به ویژه گاو و گوسفند و … می باشد.این محصول مرغوب حاوی ۴۴ الی ۵۰ درصد پروتئین می باشد.و به عنوان ماده ای مقوی در جیره غذایی دام مورد استفاده قرار می گیرد.

کنجاله سویا مهمترین منبع تامین انرژی

خرید کنجاله سویا

شرکت بازرگانی پاساد تجارت تامین کننده و عرضه کننده انواع خوراک دام و طیور از جمله کنجاله سویا درجه یک به صورت مستقیم و بدون واسطه به مشتریان عزیز و گرامی است. شما عزیزان می توانید برای سفارش و خرید کنجاله سویا و سایر خوراک دامی از طریق شماره های موجود در سایت با ما تماس بگیرید و ضمن برخورداری از مشاوره رایگان کارشناسان، از تخفیف ویژه نیز بهره مند شوید.

کانال تلگرامی مجموعه پاساد تجارت راهی مطمئن برلی اطلاع از قیمت های لحظه ای نهاده های دامی می باشد.به مجموعه ما بپیوندید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *