قیمت ذرت اکراین بندر امام فوری بار امروز اعلام گردید.کیفیت خوب این محصول سبب گردیده است تا طرفداران زیادی پیدا کنند و خریداران حجم خرید این محصول را افزایش دهند.

قیمت ذرت اکراین بندر امام

ذرت اکراین محصولی است که امروز در بازار داخلی با افزایش میزان تقاضا روبرو بوده است.کشور اکراین از جمله کشورهایی می باشد که حجم قابل توجهی از ذرت این کشور در داخل ایران با استقبال خوبی همراه می باشد.مبدا حمل این محصول به شهرستان ها خوزستان (بندر امام خمینی) می باشد.این محصول به میزان بسیار وسیعی در صنعت دام و تغذیه آن ها مورد استفاده قرار می گیرد.

دانه ذرت که نشاسته فراوان و ارزش غذایی بسیار بالایی دارد همواره در جیره خوراکی دام و طیور و آبزیان به عنوان ماده اولیه انرژی ‏زا به مقدار زیاد استفاده می گردد.ذرت اکراین بندر امام خمینی یکی با کیفیت نوع ذرت وارداتی به کشور ما می باشد.این محصول همچنین دارای مواد پروتئینی , چربی , ویتامین و املاح نیر می باشد.این محصول با کیفیت را با قیمت رقابتی از مجموعه پاساد تجارت تامین کنید.

ذرت اکراین با قیمت کف بازار آماده بارگیری می باشد.

???? ذرت اکراین بارگیری
???? ذرت اکراین بندر امام مدلل
???? ذرت روس انزلی فوری
???? ذرت روس امیر اباد فوری
???? ذرت علوفه فله تخمیر شده بارگیری فوری
???? ذرت علوفه بسته بندی کوچک ۳۰ کیلوگرمی بارگیری فوری
???? ذرت علوفه بسته بندی بزرگ ۷۵۰ کیلوگرمی   بارگیری فوری

از جمله عواملی که در قیمت تمام شده محصولات تاثیر گذاری مستقیمی دارد،هزینه حمل و نقل آن می باشد.به همین دلیل دامداران و مرغدارانی که فاصله کمتری با بندر امام دارند شرایط مناسب تری جهت تهیه این محصول دارند.

قیمت ذرت اکراین بندر امام
شرکت پاساد تجارت با سال ها فعالیت در این حوزه همواره با توجه به شرایط فعلی و وجود نوسانات بازار،به صورت روزانه آماده پذیرایی از سفارش مشتریان عزیز با بهترین شرایط می باشد.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *