قیمت جو خارجی امروز بندر امام چند است؟آیا می دانید که این محصول در طول روزانه با حجم بسیار بالا و چشمگیری به شهرستان های مختلف عرضه می گردد؟

قیمت جو خارجی امروز بندر

جو خارجی را از کجا بخربم؟چه نوع جو دامی می تواند نیاز دام را به خوبی برطرف کند؟محصول جو به عنوان یک غله بومی تنها منبع تأمین نشاسته در جیره در پرواربندی گوسفند است. جایگزینی این غله با غله دیگری مانند ذرت که در شکمبه از سرعت تجزیه پایین‌تری برخوردار است که با توجه به سریع التجزیه بودن جو در شکمبه و ایجاد مشکلاتی مانند اسیدوز و در نتیجه افت عملکرد دام است.

جو دامی وارداتی که از چند کشور مختلف از طریق بنادر وارد کشور می گردد معمولا با قیمت های ثابتی روانه بازار می گردد.واردات و تنوع بالای جو از کشورهایی همچون:برزیل،روسیه،آلمان،قزاقستان و… سبب گردیده است تا خریداران به راحتی این محصول را با قیمت پایه تامین نمایند.اما از آنجایی که کیفیت این محصول متفاوت می باشد می بایست هنگام سفارش و خرید این محصول،حتما آنالیز آن را از همکاران ما دریافت نمائید‌.

جو روس در حال حاضر در حجم مورد نیاز در دسترس مشتریان برای ثبت سفارش آماده می باشد. جو موجود با بهترین کیفیت و به رنگ سفید می باشد.

قیمت جو خارجی امروز بندر امام

چگونگی ثبت سفارش جو خارجی

مجموعه ما با کادری مجرب و کاملا فعال،از روزهای شنبه الی پنجشنبه آماده پذیرایی از سفارش مشتریان عزیز می باشند.ما این اطمینان را به شما می دهیم که در کوتاه ترین زمان ممکن بارهای خریداری شده را تحویل دهیم.جو خارجی با توجه به کیفیت خوبی که دارد همواره خواهان زیادی را به خود جذب کرده است.مجموعه ما علاوه بر جو خارجی،همواره جو داخلی را نیز با پایین ترین قیمت در اختیار همراهان عزیز قرار می دهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *