شرکت خرید کنجاله سویا درجه یک دامی را بهتر بشناسید.کنجاله سویا دامی را می توانید در حجم دلخواه از شرکت های توزیع نهاده های دامی با قیمت بسیار پایین تری خریداری نمایید.

شرکت خرید کنجاله سویا

سویا محصولی از خانواده دانه‌های روغنی است و تقریبا 55 درصد تولید کل دانه های روغنی را به خود اختصاص داده است. سویا در حال حاضر مهم‌ترین دانه روغن است که در سراسر جهان تولید می‌شود.البته باید در مورد مصرف کنجاله سویا در جیره غذایی دام این مطلب هم خاطر نشان کنیم که کنجاله حاصل از سویا نبایدحاوى بیش از ۷%الیاف خام و۱۲%رطوبت باشدو کنجاله حاصل از سویا بدون پوسته بیش از ۵/۳% الیاف خام و۱۲% رطوبت باشد. کنجاله حاصل از دانه ى کامل وبدون پوسته سویا به ترتیب حاوى ۴۴% و ۴۸% پروتئین خام می باشد.

کنجاله سویا ماده غذایی مناسبی برای  تامین پروتئین جیره طیور می باشد که از لحاظ اقتصادی، بهداشتی و ترکیبات موجود حائز اهمیت است.شرکت پاساد تجارت کنجاله سویا را به صورت مستقیم و در حواله های ۱۵ تنی و به بالا به سراسر ایران عرضه می کند.بنابراین شما عزیزانی که قصد خرید این محصول را دارید می توانید به صورت حضوری و غیرحضوری این محصول را با کیفیت درجه یک و در اسرع وقت،از مجموعه بزرگ پاساد تجارت تامین نمایید.

شرکت خرید کنجاله سویا درجه یک دامی
خرید کنجاله سویا در جیره غذایی دام و طیور

همانطور که گفته شد کنجاله سویا یکی از سالم ترین و بهترین و مفید ترین منابع تامین پروتئین در جیره طیور و دام ها می باشد.که خوشبختانه عوامل ضد تغذیه ای آن از قبیل بازدارنده تریپسین، هماگلوتین، مواد گواترزا، ساپونین، استروژن ها، ضد ویتامین ها و فیتات در اثر حرارت که روند استخراج روغن و تولید کنجاله سویا وجود دارد از بین می روند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *