مرکز فروش پوسته نخود تبریز به صورت روزانه اقدام به عرضه مستقیم این محصول متناسب با نیاز دامداران عزیز می نماید.

مرکز فروش پوسته نخود

پوسته نخود مناسب برای انواع خوراک دام از قبیل گاو و گوسفند می باشد پوسته نخود بسیار خوش خوراک بوده و از نشاسته قند و ویتامین ب بالا برخوردار می باشد که نیاز های بدنی دام را تامین می کند.پوسته نخود مناسب خوراک دام می باشد.دامداران و می توانند از پوسته نخود تا 20%جایگزین جو و 10% جایگزین ذرت در جیره غذایی دام خود استفاده کنند.

عرضه انواع پوسته نخود درجه یک جهت مصارف دامداری ها و کارخانه های تولید خوراک دام و طیور با قیمت مناسب  بسیار می تواند با سهولت انجام گیرد. برای دریافت قیمت امروز این محصول از درب کارخانه و هپچنین برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید در صورت عدم پاسخگویی تلگرام ما می تواند به عنوان یک راه ارتباطی با شما ارتباط برقرار کند.

فروش پوسته نخود باارزش و با پروتئین بالا جهت خوراک دام و طیور و همچنین مناسب دامدار ها و مرغدارها و کارخانجات خوراک سازی دام و طیور انجام گیرد. فروش و قیمت انواع پوسته نخود می تواند به صورت های مختلف انجام گیرد.تامین کننده پوسته نخود از بزرگترین کارخانجات تولیدی مستقیم و بدون واسطه از دست اول توسط شرکت بزرگ پاسادتجارت انجام می پذیرد.
شرکت پاساد تجارت یکی از بزرگترین عرضه کننده های پوسته نخود خشک در سطح ایران می باشد.

قیمت امروز را دریافت نمایید.

قیمت امروز پوسته نخود دامی را می تواند از طریق سامانه های ارتباطی موجود در سایت اطلاع یابید.قیمت این محصول به صورت روزانه از طریق سامانه های ارتباطی وابسته به این مجموعه اعلام می گردد.

مرکز فروش پوسته نخود تبریز
پوسته نخود دامی

فروش پوسته نخود با کیفیت و درجه یک مناسب خوراک دام و کارخانجات خوراک سازی دام می تواند بسیار متناسب با نیاز دامداری ها انجام گیرد.. شرکت پاساد تجارت تولید کننده و عرضه کننده انواع پوسته نخود با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشد.

فروش پوسته نخود دامی درجه یک و ممتاز در کیسه های ۳۰ و ۴۵ کیلوگرمی مناسب برای دامداری ها از طریق این مرکز به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام می پذیرد.

????️فروش انواع پوسته نخود درجه یک و بار نو به صورت مستقیم

عرضه انواع  پوسته نخود قرمز،سفید و سیاه سبوس جهت مصارف دامداری ها و کارخانه های تولید خوراک دام با قیمت مناسب از کارخانه برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید در صورت عدم پاسخگویی سامانه ارتباطی تلگرام وابسته به این مجموعه به صورت روزانه قیمت این محصولات را در اختیار هموطنان عزیز قرار می دهد.

با ما در ارتباط باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *