شرکت تولیدی پوسته نخود تازه هر روزه با فرآوری حجم بالایی از نخود همواره بار نو و تازه و خشک پوسته نخود قرمز،سیاه و سفید را با بهترین کیفیت به سراسر ایران عرضه می کند.

شرکت تولیدی پوسته نخود تازه

پوسته نخود به دلیل خوش خوراک بودن و پروتئین , مواد معدنی و ویتامین بالا بسیار در  خوراک دام استفاده می شود.شرکت پاساد تجارت یک شرکت بدون واسطه در زمینه تولید و عرضه پوسته نخود به سراسر کشور با کیفیت عالی در تناژ بالا و قیمت مناسب. پوسته نخود مناسب برای خوراک انواع دام می باشد.منبع اصلی این محصول شهرستان آذرشهر واقع در آذربایجان شرقی می باشد.البته این منطقه به عنوان قطب تولید لپه در ایران شناخته شده است.

شرکت پاساد تجارت تولیدکننده و فروشنده مستقیم پوسته نخود با کیسه های ۳۰ و ۴۵ کیلوگرمی و عرضه آن در تناژ بالا به سراسر کشور ایران جهت  خوراک دام کاملا خشک و بدون رطوبت و بدون کپک انجام می دهد.جهت خرید این محصول با ما در ارتباط باشید.پوسته نخود دامی با کیفیت بالا و تنوع بالا موجود می باشد.

لیست قیمت پوسته نخود دامی بار تازه

یکی دیگر از خدمات شرکت پاساد تجارت عرضه مستقیم با اعلام قیمت روزانه محصولات مورد نیاز برای دام می باشد.پوسته نخود از جمله محصولاتی می باشد که در کنار غلات در جیره غذایی دام مورد استفاده قرار می گیرد.پوسنه نخود برای  خوراک دام و ساختمان سازی و برخی اوقات به عنوان سوخت نیروگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

صادرات پوسته نخود از ایران به کشورهای اطراف مانند: کویت، عراق، کشورهای امارات متحده عربی و ….. صورت می گیرد. از انواع پوسته نخود می توان به پوسته نخود سیاه، قرمز ، سفید اشاره کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ی بارگیری،میزان سفارشات،حداقل خرید،زمان ارسال بار و دیگر سوالات می توانید به وب سایت رسمی شرکت پاساد تجارت مراجعه نمایید و یا با مشاوران تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *