خرید سبوس گندم و جو از نوع داخلی و وارداتی ، با سطح کیفی بالایی توسط این مجموعه انجام می گیرد. خریداران با سهولت بیشتری می توانند اقدام به تامین این محصولات از طریق مجموعه ما می نمایند.

خرید سبوس گندم جو

سبوس گندم و جو همواره از طریق مراکز مختلف به سراسر کسور ارسال می گردد.این محصول می توان جایگزین مناسبی برای خوراک دام باشد.سبوس گندم و جو در بخش های مختلف کشور ، با توجه به موقعیت های مناسب تولید می شود.

سبوس گندم و جو

این محصول مواد اضافی گندم و جو می باشد ، که از خواص ویژه ای نیز برخوردار بوده و به دلیل ارزش غذایی بالاتر ، مراکز پرورش دام و طیور جهت تامین نیازهای موجود ، رشد بهتر و موثر دام به صورت مستقیم این محصول را خریداری می نمایند. برخی از دامداران با توجه به مرغوبیت بیشتر سبوس ، آن را به صورت ترکیبی مورد استفاده قرار می دهند. سبوس به عنوان یک مکمل بسیار غنی و پر خاصیت بخش قابل توجهی از نیازهای دام را تامین می کنند.خرید سبوس گندم و جو می تواند برای دامپروری ها بسیاری از هزینه های اضافی را کاهش دهد.

شرکت عرضه نهاده های دامی

شرکت بازرگانی پاساد تجارت تامین کننده و عرضه کننده انواع خوراک دام و طیور از جمله سبوس گندم درجه یک به صورت مستقیم و بدون واسطه به مشتریان عزیز و گرامی است. شما عزیزان می توانید برای سفارش و خرید سبوس گندم درجه یک و دیگر خوراک دامی مورد نیاز از طریق شماره های موجود در سایت با ما تماس بگیرید و ضمن برخورداری از مشاوره رایگان کارشناسان، از تخفیف ویژه نیز بهره مند شوید.

برای آگاهی از قیمت خوراک مورد نیاز دام و طیور به کانال تلگرام شرکت ما مراجعه کنید.

خرید سبوس گندم جو
خرید گندم جو

مشتریان محترم در هر جای کشور ایران که هستند می توانند جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع خوراک دام و طیور با قیمت کف بازار این مجموعه را دنبال نمایند و از محصولات با کیفیت ما برخوردار شوند.قیمت روزانه خوراک دام و طیور از طریق کانال تلگرامی این مجموعه اعلام می گردد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *